Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 15. srpna 2006

Chceme ještě víc reklamy

a to zejména na vložky!Přišli mi do baru (limonádového, nekuřáckého) dva muži, jeden měl tak 7 let a ten druhý asi 16. Dali si džus a povídali si o autech a pak se jen tak rozhlíželi a asi na někoho čekali. A pak to přišlo:
"Ty, brácho na co jsou vlastně ty vložky?" zeptal se ten malý.
"Já nevím," evidentně zalhal ten velký.
"Kam si to dávají?" nedal malý pokoj.
"Neotravuj," zavrčel velký a po očku mrknul, jestli to neslyším. Jistě, že jsem nic neslyšela. Vždyť vidí, že leštím skleničky a u toho má přece každý uši zavřené.
Chvilku bylo ticho, ale bylo vidět, že malému to pořád straší v hlavě.

"Tak mi aspoň řekni, kde berou ženský mu modrou tekutinu?!"
.....

6 komentářů:

  1. Báro,a kam si ji teda dávaj? ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasné, vážně :o) Asi bych se trhnul smíchy :o))) To je tak roztomilé :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak modrá tekutina mě fakt dorazila :-)))

    Jsem ráda, že se Ti podařilo zachránit i ten starý blog, já ho tenkrát ještě nečetla - a teď koukám, mám před sebou pěkný kus čtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ještě s tím čtením trochu počkej, budu tam vracet i ty původní obrázky, už je mám nachystané. Některé příspěvky bez obrázků jsou na nic :-).
      Ale pokud to fakt chceš zdolat, tak se určitě dozvíš, proč třeba Kamio už není Kamilič a jak ke svému druhému nicku přišel nebo jak vzniklo Modonino JEŽYŠ (c) :-D

      Vymazat
  4. No, vidíš, to je právě v tom zpětném dočítání teď dvojnásobně příjemné, že člověk v těch komentářích nachází staré dobré blogery z Bloguje.cz, což už teď zhusta takové fakt nebude. :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, dýchá na mě z toho též jistá nostalgie :-)

    OdpovědětVymazat