Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 23. srpna 2006

Dobrodružství spotřebitelských soutěží

Pro zákazníka klidně sedřeme i kůži. Ale tu jeho.

Tak nevím, podle čeho  nebo podle koho nastavují reklamní agentury  promotion akce na různé výrobky, ale pochybuji, že tam mají kolonku i na mě. Minimálně jednou týdně mi pokladní v různých obchodech cpe karty na sbírání bodů za nákupy a diví se, že je nechci a příště se zase diví, že nechci ty body na kartu, co jsem si minule nevzala a tak to jde pořád dokola. Ano, jsem divná. Nejsem členem ani Billaclubu, Droxiclubu, Delvitaclubu, parfémovaného Fannclubu, Quelle familyclubu, Mlíkárna na rohuclubu a ani žádného jiného.

Z této klubové choroby jsem se vyléčila sama, ale začátky nebyly jednoduché. To se mi takhle před mnoho lety zachtělo nerezových hrnců prodávaných za nasbírané body a MALÝ  doplatek (co na tom, že ten doplatek je obvykle roven ceně zboží a původní vysoká cena je násobek normální ceny x koeficient blbosti zákazníka).  To tak pěkně postupně nakoupíte, za každou stokorunu  nákupu  dostanete bodík a až máte 100 bodů (nákup minimálně za 10 000 Kč) tak si můžete objednat vytoužené hrnce. Huráá uděláno, objednáno,   . . . . . . . . hrnce nejsou, zkuste příští měsíc.

 Vedení firmy se omlouvá , další dodávka bude za 14 dní.

Vedení firmy se musí opět omluvit, dodavatel hrnců nesplnil své závazky, firma za nic nemůže, ale vzniklé situace lituje. . . . 

Vedení firmy se distancuje od nesolidnosti dodavatele a neschopnosti spolupracující reklamní agentury, že takového dodavatele vybrala a vyvěšuje plakát na autora propagační akce  a číslo na jeho mobil. Desítky vytočených lidí v prostoru prodejny, kteří přišli na pátý termín oznámený vedoucím prodejny,  si  číslo opisují . . . . . . .Zdali byl manažer zlynčován, defenestrován, či oběšen mi není známo, hrnce z první a jediné dodávky dostalo jen pár příbuzných a známých vedoucího pobočky, já mezi nimi nebyla.

Pak mi dcera vystřihovala maggi body ze všech maggi obalů (byla malá a ráda si stříhala) a protože manžel jezdil na montáže a instantní kuchyně frčela na plné obrátky (o éčkách  jsme v tehdy neměli ani tušení) bodů bylo opravdu hodně. Onehdy jsem si řekla, už těch bodů máme fakt HODNĚ a začala jsem se shánět po Maggi katalogu dárků, které si mohu objednat. Nikde nebyl. Tak tedy na internetu. Ano, tam se najde opravdu všechno. Například i sdělení : Soutěž Maggi body byla ukončena v roce 2003.  No, trochu mi to uteklo.

Nevadí, už tři roky manžel sbírá víčka od jogurtů Hollandia. Chtěl by tu jejich pěknou tmavě modrou osušku za 200 víček. Už to skoro bude mít. Dnes to jdu zkontrolovat na jogurtové stránky. Osušky už nejsou. Ale co, mají tam ještě trička. . . .     

A taky oznámení, že v horizontu 3-5i let neuvažují o ukončení akce. 

2 komentáře:

  1. BodyMoc hezké počtení, proto čtu od začátku:) Já, jakožto pokladní v obchodě, sem si body, které zákazníci odmítli, dávala stranou a teď mám doma celý jídelní servis:) Kdybych ho měla mít regulerně, musela bych v tom obchodě nakoupit za 64 tis. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lurline,možná máš body i ode mě :)) Moc si je už neberu.A jinak díky, taky občas najdu blog a čtu si ho \"ode dna\" i když některé svoje výlevy bych klidně oželela, ale mazat je nebudu. V době, kdy jsem je psala asi nějaký smysl měly :))

    OdpovědětVymazat