Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 8. září 2006

Jak poznat magora

jednoduchá metoda dle mého muže.

Často u nás zvoní různí lidé a chtějí spravit různé  věci. Jeden potřebuje stočit na soustruhu brzdové kotouče, jinému vyhořela zásuvka, dalšímu upadlo ucho od nerezového hrnce a potřebuje ho přibodovat a někdo potřebuje jen vypůjčit šalung, neboť bude betonovat a u nás je všechno.  Naše babička říká, že kdyby na poli za dědinou spadlo UFO, tak lidi ty zelené mužíky z látajícího talíře pošlou k nám a určitě by se na to jejich vesmírné vznášedlo našlo mnoho náhradních dílů, žádný problém. Stačí mít za manžela víceúčelového kutila.

Minulý týden zazvonil jeden za sousedství a prý, jestli je manžel doma, že mu nejde plynový kotel a teď je zima a on si chce trochu přitopit. Tak milý vzal svou brašnu první pomoci a vyrazil. Za půl hodiny byl doma a pravil: "Byla to prkotina, ani jsem si za to nic nevzal (jako vždy, pomyslela jsem  si), ale takového debila jsem v životě neviděl."

"Jak jsi na to přišel?" zajímalo mě.

"To vidíš na první pohled. Nic nedělá, jenom žvaní, jak se má co dělat, čumí na televizi a sám nehne prstem.Představ si, on v tom sklepě NIC NEMÁ!"

Nechápu. "No, NIC," vysvětluje manžel. "On má ve sklepě jen ten kotel a jinak vůbec nic, vždyť Ti říkám, že je debil."

"A co když je to jen pořádkumilovný člověk?" bráním chlapa jen tak ze zvyku, být občas v opozici. "Ne. V tom mám jasno, kdyby byl pořádný, tak tam bude mít NĚCO, ale pěkně srovnané. Ale on tam nemá ani kolo. On prostě vůbec nic nedělá. To jsem ještě neviděl."

A pak mi to došlo. Napadlo mě co všechno máme ve sklepě my. Po vyjmenování všeho, co máme ve sklepě by se totiž zhroutil tento server. Jen tak pro maličkou ilustraci co máme v garáži: velký kompresor, dieslovou elektrocentálu, kotoučovou pilu, stabilní motor Wichterle a Kovařík(veliký-vyšší než já), stabilní motor Lorenz(menší než já), odstrojené auto po laku nachystané k autočalouníkovi a všechny jeho odmontované součástky (5x sedačky, palubovka, vnitřní střecha...), motocykl Jawa 350 Oilmaster, moto pionýr, nepojízdná, ale kompletní motorka KTM (zvednutá v Rakousku na smeťáku), 2 jízdní kola, vojenské vysílací stožáry Magirus ( ve složeném stavu skoro 3 m, po vysunutí 15 m, váha cca 30 kg) 2 ks, rybářské pruty, zahrádka na Wartburga prodaného před 8 lety... a spousta drobných věcí, které jsou potřeba kolem aut (hevery, nářadí, oleje, tmely, barvy, kola, disky) a určitě jsem na pár věcí i zapoměla. A pak tam taky parkuje naše hlavní auto, kterým se denně jezdí. A to má garáž  rozměr 8x4 m.

Zkrátka a dobře, z celé situace jsem vyvodila, že mám velmi chytrého a inteligentního muže. ;-)))

     

7 komentářů:

  1. Zajímavá teorie :-) Ale co s těma, co maj ve sklepě kdeco, třebas i jakžtakž srovnaný a stejně jsou to magoři?

    OdpovědětVymazat
  2. A taky ještě nevím, co s těma co nemají sklep:-))

    OdpovědětVymazat
  3. :-)opravdu jsem se s chutí zasmála :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná teorie, jen trochu nepraktická. Jak to rychle zjistit při první návštěvě? Málokdo si hosta pozve rovnou do sklepa, a pokud to náhodou udělá, je stejně jasné, že je magor :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, uznávám, že teorie má jisté mezery, budu na tom muset ještě zapracovat ;-))

    OdpovědětVymazat
  6. stožárSháním zrovna ten stožár, co máte ve sklepě. Co za něj? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. co kdyby prodal ty motory 605277873 díky

    OdpovědětVymazat