Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 11. září 2006

O překlepech

dva vydařené z minulého týdne

Že člověku běhají prsty po klávesnici někdy velmi neposlušně, to zná jistě každý. A že je čeština jazyk velmi "háklivý" na každou čárku, to už jsem si vyzkoušela mockrát. Někdy ovšem rozesměju sama sebe, když si čtu právě vytvořené žblepty.

Středa. Píšu poděkování místním občanům, že se zapojili do akcí pořádaných obcí a našli si pro tyto aktivity čas ve svém nablitém životě.... Ještěže jsem si ve svém nabitém životě našla chvilku si to zkontrolovat a tato perla neopustila můj textový editor.

Pátek. Tady už to bylo horší, neboť jsem si chyby nevšimla a pustila ji do světa. Už půl roku reklamuji pohon k automatické bráně a stále se s dodavatelem nemohu domluvit, proč nemůže za to, že se brána otvírá jen někdy. Šlendriánský pohon si posíláme v bedně přes půl republiky, u nich nevykazuje závadu, u nás nefunguje. Klasická patová situace, která mě vždy dokáže vytočit.

Pak se ovšem není co divit mému mailu dodavatelské firmě:

"Rozhodla jsem se, že vaš nekvalitní ohon nechám zkontrolovat Českou obchodní inspekcí, a veškerou  korespondenci s vámi a váš přístup k problému zveřejním v tisku."

Chápu, že jsem z pohledu z jejich strany potížista, takže jejich odpověď si mě vychutnala, ale zároveň potěšila:

"Sdělujeme Vám, že naše ohony jsou v naprostém pořádku a co se týká Vámi reklamovaných pohonů, Váš starší typ již nemáme skladem, ale nabízíme Vám nový typ pouze s doplatkem rozdílu ceny." 

4 komentáře:

  1. Krásný překlep a dobrá odpověď, mají smysl pro humor :).

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že jsme se nasmáli na obou stranách a trochu to odlehčilo napjatou atmosféru. Ideální stav, také se raději směju než píšu stížnosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za odkaz na mém blogu, po dnešním perném dni jsem se pěkně zasmála.

    OdpovědětVymazat