Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 13. září 2006

Tequila, whisky, gin a

jsem ideální nevěsta

Včerejšek byl ve znamení nákupu zboží do baru. I když můj malý bareček je oázou pro nekuřáky a nepijáky, sem tam zabloudí i někdo, kdo potřebuje víc než jen matonku. Takže nějaký ten alkohol na skladě být musí, přece nemohu nechat strádat bližního svého.

Ráno tedy beru větší auto a vyrážím do velkoskladu. Sluníčko svítí, vypadá to na krásný den. Vzhledem k časné ranní hodině (8:30) ja na parkoviště prázdno, polykarbonátové boudičky jsou plné vozíků a neunavený personál je ještě vlídný...

Jezdím si mezi regály, vychutnávám pohodičku a nahazuji do vozíku karton rumu, karton vodky, becherovku, fernet - beru jasoně i drsoně a taky pár chuťovek pro náročnější mlsné jazýčky (tequilu, metaxu, absinth, red label....). Snad lehce doplnit arašídy, mandlemi  a nějakými chipsy a nákup je hotov. Ještě si tak zakroužím a plánuji si co nakoupím příště, neboť dnes již finanční limit vyčerpán.

A v tom si ho všimnu. Absolutně krásný chlap a dívá se na mě! Wow! Ve vozíku má jakési sýry a kečupy a stojí otočený mým směrem a jeho nákup ho evidentně nezajímá.

Od pokladen odjíždíme skoro současně a já cítím v zádech jeho pohled. Tělo se mi samo narovnává, hrudník vypíná, chůze se stává lehčí a sluníčko začalo najednou svítit ještě přívětivěji. Plné láhve se na nerovné dlažbě rozcinkaly svým charakteristickým zvukem, který jen dokreslil ten prchavý okamžik, kdy mám pocit, že neexistují žádné problémy a na světě je úžasně.  

Parkuje dvě auta ode mě a před jeho oktávkou pokuřuje zřejmě kolega, který si mě už také všiml a popošel si, snad aby na mě lépe viděl? Skládám ten zvonivý náklad do kufru a nenápadně mrknu jejich směrem. Jo, koukají se! 

A v tu chvíli k mému uchu dolétne:

"Viděl jsi toho chlastu? Měsíc v bezvědomí!"

A ten "můj" odpovídá: "Jo, viděl. Takhle vypadá ideální manželka, když se vrací z nákupu."

A mám to. No co už bych ve svém věku chtěla. Ale stejně to byl hezký den a dobrá nálada mě neopustila až do pozdních nočních hodin.  

  

1 komentář:

  1. Má milá Barunko... jen aby jsi měla v baru také mého nej.kamaráda Jacka (Daniela) :o) Kdyby se náhodou stavil někdo, kdo holduje pochutinám z Tenesse :o)

    OdpovědětVymazat