Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 10. října 2006

Doufám, že mě nikdo neviděl

to za perex ani nestojí

Jen tak mimochodem.
Viděli jste tu reklamu "Do klubu, Alberte." A pak něco o tom, že služby naší banky jsou takové, že si na ně rychle zvyknete.

Tak přesně to se mi stalo dnes ráno.

8:15 Finanční úřad - dveře se samy otevřely. Jedny a pak i ty druhé.


8:30 Banka - dveře se samy otevřely, jedny, druhé.


8:40 Tesco - dveře se samy otevřely, jedny, druhé.


9:15 doma - vylezu z auta, v každé ruce  dvě tescotašky, pod paží spisovku na doklady, přes rameno kabelku a stojím před brankou a stojím... a stojím...
... a pak mi to došlo...
Tašky na zem, kabelku do ruky a vylovit pěkně klíče, odemknout, zvednout spadenou spisovku, vzít tescotašky, nohou zabouchnout branku, opět zvednout spisovku.....a totéž u dveří od domu...

Nechtělo by to, kruci, nějakou změnu?

6 komentářů:

  1. Nechtělo......nezasmála bych se!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty se podílíš na zaplacení samootvíracích dveří finančáku, bance a obchoďáku a sama si je nepořídíš? To je mrhání vlastními prostředky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šnečku, to mě vůbec nenapadlo, jsem já to ale trouba!

    OdpovědětVymazat
  4. Na druhé straně máš jistotu, že doma sice Ti nikdo dveře neotvírá, ale taky Ti nikdo peněženku neodírá.

    OdpovědětVymazat
  5. Občas se mi to stává taky. V práci máme všechny turnikety i dveře na čipovou kartu. takže po únavném dni dpochoduju domů před vchod, vytáhnu kartu a ... protože ji není kam přiložit, zase ji uklidím a lovím klíče.

    OdpovědětVymazat
  6. Buteo - tu peněženku si zodpovědně odírám já sama :))Wu - to jsem ráda, že v tom nejedu sama. Onehdy mi bylo vysvětleno, že čím méně klíčů člověk používá, tím je na tom ekonomicky lépe. A to až do ideálního stavu - žádný klíč. S mým svazkem klíčů to bude ještě dlouhá cesta ;)

    OdpovědětVymazat