Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 19. října 2006

Prosím, prosím

neporadil by mi někdo, jak zmenšit Edu?

Včera jsem si k velké radosti adpotovala zvířátko a dneska už mě zlobí, protože je o 1 cm větší, než by měl být a lze mi do komentářů.

Nevíte někdo, jak ho trochu umravnit, aby zůstal v tom rámečku, který mu byl určen a neroztahoval se jinde?

Za případnou radu budiž odměnou moje nehynoucí vděčnost.

6 komentářů:

  1. neznámýDěkuji, změnila jsem to číslo, jak jsi mi poradil a už je to OK. Bohužel Ti nemám kam poděkovat, tak alespoń takhle.

    OdpovědětVymazat
  2. sorry, zdá se, že jsem ti ho probudila... (Edu)

    OdpovědětVymazat
  3. Heleno,já ho probouzím každou chvilku, on tak pěkně křoupe tu mouchu..

    OdpovědětVymazat
  4. normálně tam jenom naklápej rozměry .-) -konkretne šířka/výška :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra...jak to tady tak čtu...že bych si taky nějaké adoptovala...?Nějaké hodně hodňoučké...né takové...jako ti moji psi!Trpasličí jezevčík...se dnes vykakal v kuchyni. Šlápla jsem do toho, když jsem si nesla k počítači voňavou kávu...a ani mouchu pěkně nekřoupe!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Mirko,nést si voňavou kávu k PC a šlápnout si do h...., to už buseš mít dneska jenom štěstí!

    OdpovědětVymazat