Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

sobota 25. listopadu 2006

Kamaráde, mám své zásady

a z těch neslevím! Dokud ti nebude 18, nic nebude!

Aby bylo od samého začátku jasno: NENALEJU!

Nemáš 18 = nenaleju.

Můžes mi nadávat, můžeš se šklebit, jak ti příroda dovolí, klidně mi můžeš utrhnout hlavu, nechat si ji vysušit a chodit s ní fandit na hokej, ale NENALEJU!

Vím, seš dobrej, určitě chlastáš od třinácti, ale u mě ne!
Klidně si přiveď kamaráda, co už má celé tři dny osmnáct, ať ti objedná, ale v mém podniku počítej s tím, že mě máš okamžitě za zády a jakmile ten půllitr vezmeš do ruky, budeš mít se mnou problém.
Můžeš mi celý čas vykládat, jak ti táta dává pivo po každé večeři a jak jsi na svatbě sestřenice ochutnal veškerý alkohol, co tam měli a jak jsi byl druhý den čilá rybička, je to, jako kdybys hrách na stěnu házel.

Už jen proto, že když naleju jednou, už to nikdy nevrátím a pokud budou všichni ostatní nadávat, tak budou mít pravdu.

Dobře vím, jakou máš radost, když se ti podaří mě oblafnout, ale je to přece hra, ne?
A na tuhle hru jsi přistoupil přesně v okamžiku, kdy jsi sám překročil práh mého podniku.

Ber to s humorem a poznej za pár dnů ten pocit vítěze, kdy v den svých osmnáctin přijdeš, s ledabylým úsměvem a gestem právě korunovaného krále mi pohodíš tu svoji plastovou kartičku na bar a tam bude červeně blikat to jediné správné datum! A kdybys to uměl, určitě bys tu občanku i přinutil, aby v té chvíli neónově svítila.

A já přijdu a naleju ti, co budeš chtít a tenhle večer bude jenom tvůj.
Ale to musíš ještě 46 dnů počkat!

20 komentářů:

  1. AMEN! konec mladistvým výtržníkům! za snížení trestní odpovědnosti! za lepší zítřky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně Mykee!!! Já si myslím, že si to dneska pěkně schytám. :))))

    OdpovědětVymazat
  3. pises hezky :-)apropos do kolika let nalíváš? aby ten spot nevyznel tak jednostraně :)

    OdpovědětVymazat
  4. SB, do té doby, co udržíš tekutiny...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Lorrain, kde se tu bereš, tys nakonec nejela nakupovat a zůstala s Arturem? :)Tomu říkám hodná psí maminka ;))

    OdpovědětVymazat
  6. BároLorr.se jen zdržela ve sprše:-))))))

    OdpovědětVymazat
  7. Samozřejmě všichni s Tebou souhlasíme a chválíme. Nikdo Tě nebudeme ani den před, přemlouvat k vůli jeho štěstí. Jak to sekáš s evidentními řidiči, ani 10° pivo?

    OdpovědětVymazat
  8. Dobře děláš, nenalejvej. Přísnost muší bejt. :)Být po mým, tak nenalévám ani těm dospělým. Ale to bys asi přišla o práci. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jojo, já bych těm nad 18 taky nenalívala:-))))))90% lidí neumí pít ani když je jim 20,30,40,50 a mnohdy ani mezi tím:-))

    OdpovědětVymazat
  10. buteo - úplně jsi mě tou otázkou zaskočil. Poctivě jsem přemýšlela a zjistila, že jsem ještě nezažila, že by někdo chlastal a chrastil klíčky od auta. Na parkoviště z baru nevidím, takže vlastně ani nevím...Jinak si ovšem myslím, že to si musí řešit každý sám. Asi bych zasáhla jen když by se sápal za volant úplně na mol.Třeba kamarád při odjezdu z pařby - to je taková nejčastšjší situace, kdy se musí klíčky odebrat i násilím.

    OdpovědětVymazat
  11. Sharkane, Mod,dobrý nápad, ale špatně proveditelný. Dost bylo křiku, když jsem jim tam před pár lety zatrhla kouření! :)) A jak teď pěkně poslušně chodí ven! Dokonce i když se jednou zjevil tehdy ministr Bureš, v té době kandidát na prezidenta, tak po slušném upozornění s cigaretou odešel ven. Ale s tím alkoholem, to bude tvrdý oříšek :)) Zatím se nebudu pouštět do složitějších akcí.

    OdpovědětVymazat
  12. Bároa co takhle provozovat Mlíčňák? Miluju jahodový koktejl se šlehačkou:-))))pamatuješ jak se dělal kdysi v Mlíčňákách do takových těch bílých jakože porcelánových kelímků? :-))))

    OdpovědětVymazat
  13. Mlíčňák rozhodně! Jestli mi něco ze starých časů schází, tak jahodové koktejly v Mlíčňáku jsou na předním místě. Hned vedle těch původních starých banánků v čokoládě. :)

    OdpovědětVymazat
  14. jak vypadaly původní banánky asi už nevím, ale ten koktejl bych si s chutí zopákla;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mayo,ale nejhorší na tom je, že jsem se ho tisíckrát snažila udělat doma, jahody, mlíko, cukr...stejnej mixér, ale nikdy to nebylo ono! Co v tom bylo jiného?To dětství...???

    OdpovědětVymazat
  16. taky jsem nad tím stokrát dumala ve snaze udělat ho;-), myslím, žes to vystihla...

    OdpovědětVymazat
  17. Aplikujme to ještě na prodejní automaty cigaret a vítězství je naše...

    OdpovědětVymazat
  18. sunfreedom vidím to úplně před sebou. Automat by vyhodnocoval stáří dle oční sítnice a v případě pochybností by z automatu vyletěla maketa sevřené pěsti a trefovala by se do oblasti mezi oči ...:)))

    OdpovědětVymazat