Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

sobota 2. prosince 2006

Pane, nejmenujete se náhodou Středa?

úsměvná epizodka z dnešní noci

Dnes byl takový fofr, řekla bych, že letos asi největší. Tolik zábavychtivých lidí jsem už dlouho v baru neměla. Chvílemi vůbec nebylo kam si sednout a mnoha lidem ani nevadilo, že stáli.

Někdy kolem jednácté mi přišli k pultu dva rozesmátí. Jeden tak čtyřicet, druhý maximálně pětadvacet. Drželi se kolem ramen a staší říká: "Dáme si panáka, když jsme se tak sešli. A budeme si tykat. Dvakrát slivovici."

Slivovice přistála, ťuk a šup tam s ní.

"Víte proč si ťukáme?" zeptal se mě starší.

"Nevím."

"Protože já se jmenuju Čtvrtek!"

????????

"Dejte nám to ještě jednou", obrátil rundu mladší.

"Asi nechápu souvislosti," říkám opatrně, člověk nikdy neví, kdy může plácnout nějaký trapas.

Starší se na mě opravdu podíval jako na vola a řekl: "NO, vždyť říkám, že se jmenuju Čtvrtek... a tady mladej se jmenuje Páááátek!"

A tak tam spolu vesele chlastali až do zavíračky, koupili panáka každému, kdo měl taky radost, že Čtvrtek poznal Pátka a kdybych se jmenovala Sobotová, tak to bych tedy dopadla.........

27 komentářů:

  1. Ale Muris,za to bys nedostala panáka! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ale Báro,já dostávám panáa za kozy, takže jméno je mi srdečně fuk :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli to nebyltáta se synem...;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Muris,to je fakt, já vlastně taky!

    OdpovědětVymazat
  5. bejt Středa, to nee - to bych byl dědeček :-)

    OdpovědětVymazat
  6. galahad,táta se synem nee, to my mulseli být Pátek a Robinson.Rowdy, já jsem při sobotě nějaká přituplá - proč je Středa dědeček? Protože je Sobota miminko? A Neděle se ještě nenarodil?

    OdpovědětVymazat
  7. Neneee...Pátek s Robinsonem byli první registrovaný partnerství...

    OdpovědětVymazat
  8. galahad,a Křemílek a Vochmůrka byli tedy druzí?

    OdpovědětVymazat
  9. No možná jen ti dva našli originální způsob jak zdůvodnit alkoholovou smršť :-)

    OdpovědětVymazat
  10. A já blbec se vždycky vymejšlim s důvodem, proč se nalejvám... Btw. Vochomůrka je převlečená ženská, věřte mi...A kdo tady dostává panáka za kozy? To je úpadek společnosti. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Kdo chce chlastat,má za den 100 důvodů. Ale tenhle byl hodně neotřelý :)

    OdpovědětVymazat
  12. Za kozy?Hm, tak to já dostávám panáky za peníze. I když v baru u kamaráda mám docela slevu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Až třetí...druzí byli Stan Laurel a Oliver Hardy ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Báro...chtěla bych být taky barmankou...

    OdpovědětVymazat
  15. Panáka za kozy? to nevím teda, ale onehda jsem dostala flašku Balantíny, tak se musím voptat:-))))

    OdpovědětVymazat
  16. Panákaa bylo to opravdu za kozy ? :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Vysvětlím všemJá nevím jak Muris, ale ta je krásná a mladá, tam to funguje ještě jak má.V mém věku sleduji přímou úměru výše spropitného s množstvím dioptrií zákazníka. :))))))

    OdpovědětVymazat
  18. galahad,konečnš v tom mám pořádekMod, KOHO se půjdeš zeptat? Kdo je dárce té Balantínky? Pokud to byl hodně cizí člověk, doufám, že nám o tom napíšeš! :))

    OdpovědětVymazat
  19. Bárojak KOHO? no dárce:-))) Není cizí, cizí mi plné flašky nedávají:-)))

    OdpovědětVymazat
  20. Mod,no jasně, že dárce. Ale není dárce jako dárce :))). Pokud to ovšem byl někdo blízký, tak to ztrácí na pikantnosti :)))

    OdpovědětVymazat
  21. Bárojak myslíš blízký? kozám?:-)))))))))))

    OdpovědětVymazat
  22. Mod,:-))))))))) ano, i kozám

    OdpovědětVymazat
  23. Báro,asi bys nestačila zásobovat bar, kdyby se ti tam sešli najednou MUDr. Pondělíčková, MUDr. Leoš Středa, Václav Čtvrtek, Arnošt Pátek, Luděk Sobota a Milan Neděla:) Do party už chybí jen pan Úterý, ale takového neznám ... :(

    OdpovědětVymazat
  24. Kamilič,to by byl mejdan! Pana Úterý taky nemám, ale mohla bych to nahradit panem Úterkem. Toho znám!

    OdpovědětVymazat
  25. Tak......a parta je komplet. Dejte je dohromady - na ten mejdan bych zašel taky!

    OdpovědětVymazat
  26. galahad,ale jenom, jestli se jmenuješ v rozmezí Leden - Prosinec!

    OdpovědětVymazat