Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 3. prosince 2006

To jsem si s tou vírou naběhla,

ale trochu jsem si to v hlavě porovnala

Ještě dva, tři úryvky mi babička dovolila "zveřejnit" ze svého deníčku.
Tímhle krásným sedmerem se možná uklidní ten nepodepsaný (ani NICKEM!) člověk, co mi do vzkazů za minulý článek napsal, že nemám žvanit o věcech, kterým nerozumím. To jsem ráda, že alespoň pochopil, že tomu nerozumím. Protože proto jsem to psala :)))

Sedmero mojí babičky:

1.Optimismus a veselí.
Radovat se z "ničeho", zazpívat si.

2.Na nic nenadávat.
Snažit se ve všem najít něco pozitivního, nevšímat si příliš záporů, "zahodit" nepříjemnosti.

3.Nestěžovat si!

4.Na stáří si zvykat a postupně se mu přizpůsobovat. Nezavrhovat nové a moderní věci, stále se něco učit!

5.Být vděčná za všední den.

6.Vážit si života, být ke všem laskavá, rozdávat cit.

7.Cokoliv musím, jakobych ráda.

10.1.2002

9 komentářů:

  1. ONA je vážně jedinečná;-) klobouk dolů

    OdpovědětVymazat
  2. No já bych tady už v některých věcech babičce odporovala:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Např. 7. je mnohem lepší ve variantě \" Všechno dělám ráda a dělám to proto a ne proto, že musím.\"

    OdpovědětVymazat
  4. :)před 5 lety bych pozval babičku na rande.

    OdpovědětVymazat
  5. Do tohoto sedmera plného moudra připojuji bod 8 a to do závorky, čili takové nějaké post scriptum (ještě mě to drží:) - Nic si nedělat z komentářů těch, kteří se neumí podepsat...

    OdpovědětVymazat
  6. Mayo, díkyMod, tys to dotáhla k dokonalosti. Třeba zrovna pro mě je tenhle bod nejtěžší.TrendSpotter, :)) Kamilič, to já si nedělám. P.S. On se sebou musí vydržet celý den, já s ním ne!

    OdpovědětVymazat
  7. Báro, víš jak by bylo krásné kdyby se tím lidi řídili? Kolik by ubylo věčných remcalů, kterým se věčně něco nelíbí a za každých okolností si na něco stěžují?Svět by byl hned lepší. Když se tím budeme řídit aspoň my co chodíme na tvůj blog, zlepšíme možná ovzduší alespoň ve svém okolí. To není tak málo.

    OdpovědětVymazat
  8. Babička je kouzelná, opravdu.

    OdpovědětVymazat
  9. Helazd,Mně se zdá hodně důležité \"rozdávat cit\", většinou to pak funguje i zpětně

    OdpovědětVymazat