Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 13. března 2007

A je rozhodnuto

A nepotřebovala jsem k tomu ani sklenici pramenité vody na nočním stolku a naladění mysli do hladiny alfa.

Ohlédnu-li se za uplynulými dny, musím se pochválit jako Ivánek z Mrazíka. Ne snad, že bych se cítila stejně krásná jako chrabrý bohatýr, ale chválím se za myšlenku rozebrat své úvahy mezi lidmi, kteří sice nemůžou říct "ber/neber", ale můžou nasměrovat můj úhel pohledu tak, jak by mě to třeba zrovna nenapadlo.
Popřemýšlela jsem nad všemi vašimi komentáři, obodovala plusy a mínusy a co mi nejvíc pomohlo, byla skutečnost, že že jsem každou volnou chvilku trávila přímo v salóu paní šéfové po boku.

A hned bylo jasno.

Nezvládla bych to.

Psychicky...

To prostředí by mě umlátilo do měsíce, přesně jak někteří z vás předpokládali, já si to jen musela zažít na vlastní kůži abych věděla,  že fakt jo.

Byla to hrůza.

Mé sny o kreativním a tvůčím prostředí dostaly při pohledu do očí reality pěkně na frak.
Ve velkém je převálcovala skutečnost v podobě umíněných arogantních zákaznic, honby za nereálnými termíny zhotovení zakázek a prostředí nevraživosti a obviňování, kdy se jen hledá, kdo může za jakou chybu (nejlépe ten, kdo tam zrovna není).

Takže dál si budu v klidu brát domů zakázky na vyšívání korálky, vymýšlet různé výstřelky pro Alex a po večerech plnit kumulovanou funkci hasičky průšvihů a přikrmovačky radostí svých hostů.

A děkuju všem.
 

22 komentářů:

  1. Báro,jsem rád, že jsem i já přispěl svou troškou do mlýnice a ve skrytu mě hřeje, že jsem se s odhadem nespletl, to tady ale zveřejňovat nebudu, jinak tím Ivánkem budu já:)) A \"trávit každou volnou chvilku přímo v salónu\"-to bylo to \"ono\"! \"Ivánku...cink!\"

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k rozhodnutí! A ke správnému, podle toho co jsi napsala :).

    OdpovědětVymazat
  3. Rozumím, než bejt vystresovaná a za vydělanej peníz hledat psychologa, je lepší doma v klidu dělat to, co tě baví.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem rád,že jsi se rozhodla. Jestli správně? To víš Ty sama nejlépe. Ale ... víš, co jsi zahodíla článků? A krásnejch :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Gombo,a víš kolik jich právě zachránila?? :))

    OdpovědětVymazat
  6. Blahopřeji k rozhodnutí, jsem si jist, že ses rozhodla správně. A teď drž palce ty mně, čeká mě tento týden něco podobného. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Báro...dobře Ti kiš;-)

    OdpovědětVymazat
  8. 2 all,zda jsem se rozhodla správně ukáže čas, teď se mi zdá, že jo.Sharkane, držím ti palce, není to jednoduché... pak dej vědět.galahade, máš pravdu jako vždy .. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jasně, že ses rozhodla správně. Vtip je v tom, že to rozhodnutí nesmíš v budoucnu zpochybňovat. :) Když jsem před lety kupoval svůj první počítač na splátky a spočítal jsem si, že celkem zaplatím skoro sto tisíc, rozhodl jsem se, že o tom po podpisu smlouvy nebudu už nikdy přemýšlet. Protože kdyby jo, musel bych se picnout, po těch čtyřech letech splácení měl ten PC hodnotu šrotu. Takhle jsem byl vyrovnaný a spokojený. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sharkane,s podobným vědomím řeším všechny své \"úlety\". Některé povahy to zvládají, některé ne. Buďme rádi, že patříme mezi ty první :))

    OdpovědětVymazat
  11. Baro,blahopreji k rozhodnuti. Udelalas dobre, zes to predem obhlidla. K te kreativite...kdybys videla zdejsi butiky a ty nadherne kreace, saticky, sukne, doplnky, bizuterii... jen mit nejakeho sponzora!

    OdpovědětVymazat
  12. Peku,máš se na co těšit [11] ... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Po Tvé otázce, jsme byli opatrní /těžko za Tebe rozhodovat a tak/, Kamio natvrdo a teď jsme všichni rádi, že nám zůstáváš na \"plný úvazek\"

    OdpovědětVymazat
  14. čagi,ani nemluv. Já mám vždycky alespoň pokreslené všechny papírky, co najdu v kabelce... Ale pár foteček byste mi mohly udělat... ;)Buteo, sama se nechám překvapit, co bude dál.

    OdpovědětVymazat
  15. Zvláštní. Zrovna dnes jsem na tebe myslela, ale přes den jsem neměla čas číst blogy. Večer nakouknu a rozhodnuto. Úplně mrazí z toho, kam ses mohla dostat..

    OdpovědětVymazat
  16. Helazd,to teda jo, mě mrazí taky. Já když jsem to dnes psala, tak jsem byla tím vším docela slušně znechucená. Jó, člověk si nemá nic malovat dopředu. Ale zase mi to není líto.

    OdpovědětVymazat
  17. Není nad to, když si to člověk může chvilku zblízka okouknout, než do toho spadne po hlavě ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. duno,já si dobře pamatuji, kdo mi to poradil ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Jak lehce by se mohla z milované činnosti stát nenáviděná povinnost ;-) Jsem ráda, že ti to tak dopadlo.

    OdpovědětVymazat
  20. Magrátko,mně se docela ulevilo a myslím to doopravdy. Jakože když té šance teď nevyužiju, že si to nebudu v budouccnu vyčítat.

    OdpovědětVymazat
  21. I u mě je rozhodnuto, budu se stěhovat blíž za tebou. :) Jen to musím ještě říct budoucímu bývalému zaměstnavateli. Těšil jsem se, jak si budu počítat plusy a mínusy a pak jsem se rozhodl během dvaceti vteřin. Teď už jen o správnosti toho rozhodnutí nikdy nepochybovat. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Sharkane,někdy ty sujektivní \"nepojmenovatelné\" důvody mají větší váhu než pragmatismy popsaný papír A4. Vítej blíž :)

    OdpovědětVymazat