Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 29. března 2007

Ten shoppingpark v Brně

je pěknej podvod. Nikde ani jeden strom, všude jen auta, beton, sklo a železo. Tak jakýpak park.

Do opravdových shoppingparků však chodím nakupovat opravdu ráda.
Přímo to tam miluju.

Zboží rozložené po pěšinkách, zavěšené na stromech, příjemné šustění listů pod nohama zpříjemňuje chození od jednoho prodejce ke druhému. Měkká zem neumožní uchozeným nohám, aby zabolely a v případě, že prší, okamžitě se vyrojí spousta dalších slev a akčních nabídek, jdoucích až do sta procent.
A přidá-li se k dešti i ostrý vítr, může se stát, že prodejci nabídnou vyhlídnuté zboží nejen zdarma, ale ještě k němu něco i přidají.

Co na tom, že se člověk musí trochu shýbnout, chce-li si pořádně vybrat?
A že by snad chyběla někomu elektřina na vyzkušení zakoupeného zboží? Vždyť v okolních domcích kolem shoppingparků bydlí hodní a ochotní lidé, kteří určitě zapůjčí své zásuvky natěšeným zákazníkům.

Je pravda, že tak jako já, má tyhle nákupní parky ráda ještě další spousta lidí a někdy je na úzkých pěšinkách pěkný nával. Ani to však nevadí, pravidelně rozmístěné lavičky mimo nákupní zónu zvou k příjemné relaxaci a pohledu do šumících korun stromů.
A zde, v tomhle příjemném prostředí se dá uvažovat o dalších nákupech skvělé elektroniky.

Stačí jen vyhlédnutý poklad opatrně otřít od bláta a mohu si splnit svůj sen a stát se hrdou majitelkou notebooku nebo třetího barevného monitoru.  

$$OBR211941$$

$$OBR211944$$ 

19 komentářů:

  1. Nechci zakalit Tvé nadšeníDo Prahy jsi na tyto parky asi nejezdila. Bydlíval jsem dlouhá léta v Michli, pod garážemi 3H. Kousek vedle na plácku cvičné plochy autoškoly se konaly 1 x v měsíci v sobotu tyto akce. Já chodil kolem skratkou pěšky na Pankráckou tržnici pro zeleninu. Jednou jsem přivezl velkého Opla rekorda /ten koráb/ docela levně z Němec, byl šikovně bouchnutý a švára dal dohromady a celnice byla taky slušná. Do rána mi zmizel ten nápis /kovový/ z kapoty a poslední dvě poklice. Tak jsem si je tam v sobotu byl koupit. Jeden měl zrovna úplně stejný a dvě poklice, co se mi hodily. Při odchodu jsem zamručel, že si je už poznačím, ale asi mě neslyšel. Ale souhlasím s Tebou, že se tam dají opravdu levně koupit velice užitečné věci nejen na auta, ale i vybavení garáží. Levně jsem koupil lampu, tzv. želvu a montážní lampu.

    OdpovědětVymazat
  2. ten jejich parkhotel bude asi taky nějaký podvod...a parky s notebukama? opatrně: co s krámem s mrtvou baterkou, 1x upadlým displejem, malým diskem, chybějící pamětí? dobrá, dáme tam starší wirdows, ale co s krámem když šroty se zárukou jsou už za 12t a přece jen v lepším stavu?

    OdpovědětVymazat
  3. Buteo,není blbější situace, než koupit si něco, co i předtím někdo ukradl. Tady to asi nehrozí, tady se všichni známe.brum brum - s tím se počítá :)) Já mám noťasy dva. Jeden nový na práci a jeden \"od bláta\" do terénu. Spokojená jsem s oběma :))

    OdpovědětVymazat
  4. Zatr sakr, to je to až v Brně? :o) Nějaký laptop bych si vybral rád :o) Zatím mám v merku jeden dovoz z JPN - sice má japonskou klávesnici, ale je to super stav, super vybava, za super cenu :o))))

    OdpovědětVymazat
  5. Gino,japonskej notebook... :)) ach, bože..já ho chci!

    OdpovědětVymazat
  6. Gino,v Brně je ten špatnej. Jedeš kolem dálnice, tam cedule Shoppingpark...., necháš se nachytat, sjedeš tam a park nikde. Jen obyčejné obchody... :)))Musíš hledat jinde :))

    OdpovědětVymazat
  7. Báro,k elektronice, válející se mezi listím mám velkou nedůvěru... možná sádrového trpajzlíka nebo lampu, jak píše Buteo bych čistě TEORETICKY dokázal koupit, ale noťas ... záleží k čemu by byl, že jo:) V určitých případech by se to risknout dalo... třeba na zapojení do projektu Seti at Home ...

    OdpovědětVymazat
  8. Kamio,ty seš houby kaskadér :))Ale vážně, vždyť je to celé nadsázka ;)A Seti at Home mi běží na pracovním stroji...

    OdpovědětVymazat
  9. Báro,to je snad poprvé po dlouhé době, co mi někdo musel vysvětlit, že to je nadsázka... je na čase dovolená. A Seti at Home Ti běží na pracovním stroji... aha ... :)))

    OdpovědětVymazat
  10. BarčoSkutečně chceš? Není problém... pan Hirayama dovezl dva :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Ježyštak v takovým brajglu bych koupila tak třeba květináče, nebo kytky, nebo ty trpaslíky, prostě takové ty vjecy do 56,-Kč co se dají koupit i v bazarech do 80ti Kč:-)))Jinak spojení jakéhokoliv parku s šopením mi dělá pupínky, ale někdy se tam prostě musí:-(

    OdpovědětVymazat
  12. Tak kytky by mě tam nakupovat bavilo. Jako na Zahradě Čech. Pak mě uchvacuje třeba takovej orientální bazar. Objekty, které mají v názvu shopping-něco ve mně budí nedůvěru :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Gino,já bych si takový noťas musela vystavit jako raritku nejspíš v baru na pult, aby to mělo ten pravý úspěch! Věřím, že by to nemělo chybu.Mod, já se vždy hodně dobře bavím. Hlavně tím, co si lidi sebou nosí jako vzácnou kořist. Jednou chtěl manžel nějaký osciloskop a ten prodejce mu řekl, že mu ho daruje jen pod tou podmínkou, že si k tomu vezme zadarmo ještě takovou ohromnou hromadu krámů!!!Jak myslíš, že to dopadlo? dodnes jsou všechny ty krámy včetně osciloskopu někde na půdě. Samozřejmě U NÁS!Magrátko, mám v živé paměti to video z orientálního trhu u tebe na blogu. Nááááádhera!

    OdpovědětVymazat
  14. Báronaštěstí netuším co je osciloskop:-))

    OdpovědětVymazat
  15. Mod,tak to buď ráda! Já o něj zakopávala asi měsíc v předsíni na zemi.Pro jistotu přidám odkaz, ale raději se tam nekoukej, je tam spousta sprostých a cizích slov! http://cs.wikipedia.org/wiki/Osciloskop

    OdpovědětVymazat
  16. Báro, takový technický typjako Ty a prý \"spousta sprostých a cizích slov\"! A nevymlouvej se, že to platilo Modoně!

    OdpovědětVymazat
  17. lední brtník1. dubna 2007 v 20:32

    na té wiki mají historický digitální osciloskop s nechutnou analogovou obrazovkou, sodoma-vga-gomora!

    OdpovědětVymazat
  18. lední brtník,a kdybys viděl toho ohavu o kterého jsem zakopávala v té předsíni, tak to by ti slova nestačila :))

    OdpovědětVymazat
  19. lední brtník,je zajímavé, že v každé řeči vapadá osciloskop jinak. Já myslela, že popis a blokové schema by mělo být stejné !!!!:o((((

    OdpovědětVymazat