Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 29. dubna 2007

Stolečku, prostři se!

Ať je tam něco krásného...

Mám v ložnici takový mrňavý stoleček a dneska ráno mi udělaly květiny na něm opravdu radost.

Jak se ibišci dozvěděli, že mám narozeniny?

Celou dobu se tvářili jakoby nic, že nevědí, že snad ani kvést nebudou, ale už včera na mě pokukovali a snad by i něco špitli, ale já jim, v přemíře jiných činností, nevěnovala tolik pozornosti kolik by bylo potřeba, abych jejich slaboučký hlásek slyšela.

Možná nakonec byli rádi, že jsem si nevšimla toho, co chystají, protože pak už by to nebylo překvapení a to oni nechtěli.

Potichu mě nechali ráno probudit a pak jeden nedočkavostí tiše vypískl a ten druhý taky a já uviděla ten malý zázrak, seděla jsem na posteli a měla radost a hned jsem si vzpoměla, kolik krásy ibišky rozdávají všude, kde se o ně stará někdo, kdo je má rád, tak jako já.

Jen stále v sobě mám malý obláček lítosti nad tím, že tento víkend mělo být všecno jinak, že domluvené mojito jsem nakonec pila sama, ale je to jen další zkušenost pro mě, že hezké věci se nemají domlouvat měsíce dopředu, ale mají se udělat hned.

A pokud sem zavítá někdo, kdo také něco slaví, klidně třeba svátek, tak se s ním ráda podělím o nějakou tu kytičku z mého ložnicového stolku.

$$OBR223535$$

34 komentářů:

  1. Všechno dobré a ještě lepší k narozeninám.Ať takových rán je víc.Ať noc smaže nepříjemné okamžiky, které přinesl den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hepy bérsdej důůů jůůů :) kongratulejšnDoufám, že ještě hodněkrát se takhle vzbudíš!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš chytré kytičky... Tak fšechno nejlepší, zdraví a tak... :-))BTW, chvíli jsem musel přemýšlet, co dělá mezi květinami ta spermie :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Lapinko,díky, většinou to tak funguje, že noc hodně smaže, ale někdy pak zase to ráno...Gombo, ty fonetyku :)))Dík!Rowdy, spermie čeká na mě, až ji opletu lesklou přízí a na konci udělám velký střapec, tak, jak to bylo v době mé prababičky, ale nevydrželo to hlodání zubu času :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Báro,také se připojuji k přání k narozeninám ať Ti ty ibišky... a Saint paulia fialky ... pořád takhle nádherně kvetou.. To je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko naj naj naj! A načo by tebe vlastne nosil ten tvoj kvety, keď oni sa ti nosia sami? ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Báropřeju všechno, co je pro Tebe to nejlepší:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k narozeninám i k fialkám. Ibišky nemám ráda, protože u mě nikdy nevykvetou.-))No...počkám na narozeniny, třebas se umoudří.-)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k ibiškům......aji k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
  10. Ibišci,se to dozvěděli květinovou poštou. Blahopřeji k narozeninám, hmm 21, to už jsi dospělá a můžeš chodit do baru :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Vše nejlepší tobě i ibiškům :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak přeju hodně štěstí i zdraví:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Už jsem Ti sice přál jinudy, ale......to ničemu nevadí! Všechno nejlepší k narozeninám... Pokud ještě přijdu na to, kudy se do toho kompu cpou pugéty, tak pošlu. Zatim mi to nechtělo vzít ani čtyřlístek...:-/

    OdpovědětVymazat
  14. Kamio,je vidět, že tě květinářky opravdu dobře školí, a to červené vzadu je begónie, ta půjde spolu s dalšími po Zmrzlých ven na schodiště.lojzo, dost pochybuju, že si toho v té ložnici všiml, ale dal mi kleště a pánvičku :-))Lorrain, tohle je jediný pokoj, kde ibišci vykvetou, protože je na jihovýchod, v jiné místnosti nemám šanci.Armine, díky, moc se mi líbí tvůj avatar!

    OdpovědětVymazat
  15. Mod,to co mi přeješ je i pro mě docela rébus. Co je pro mě nejlepší? Mám o čem přemýšlet ;-).Motoneználku, někdy to do toho baru zkusím, třeba mě nevyhodí!Duno, Zuzinesko, díky!Galahade, mohu potvrdit, že ta gratulace zabalená v tom šutru doletěla opravdu do mého okna. Škoda jen, že bylo otevřené to druhé :-)A zkus nacpat mokrý asparágus do vypalovačky, možná se to povede.

    OdpovědětVymazat
  16. :)Báro, at narozeninová oslava stojí za to! Tobe jen to nej a mojita habadej! ....ty ibisky jsou luxusní.

    OdpovědětVymazat
  17. babet,snad se povede :-). Ty máš blog nebo nějaké stránky?

    OdpovědětVymazat
  18. jééé, ty jsou nádherný. ty jsi vážně květinářka, to je užasný.

    OdpovědětVymazat
  19. taky se pridavam. hodne stesti a hodne dalsiho hezkeho psani.

    OdpovědětVymazat
  20. nemám Báro, zatím se na nej v krátké dobe nechystám.

    OdpovědětVymazat
  21. Báro......já chtěl poblahopřát, ne vyhořet...:-)

    OdpovědětVymazat
  22. galahade,a co kaktus do mailu?Ale vážně - co děláš tak časně ráno u PC? Tohle je nejrannější komentář, co pamatuju :-DD

    OdpovědětVymazat
  23. Sonjo, Pajo, díky. Ale vám tam takové květy rostou kolem silnic, ne? :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Báro......víš, že ani nevim...:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Noooo,bodejť bys věděl, to asi jen já brzy pojdu na tu svoji paměť!

    OdpovědětVymazat
  26. Květinovou poštou......se o tom dozvěděli moji ibišci a přidali se: http://armin.bloguje.cz/529072-ibisky-a-fialky.phpTy kytky ale vážně všecko rozkecají!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Připojuju se k ibiškům :-))) Moje mají právě pauzu.

    OdpovědětVymazat
  28. Magrátko,díky, mám jeden ibišek a to je workoholik, ten kvete pořád... asi nějaký mutant či co.

    OdpovědětVymazat
  29. Jeden den tu nejsem a hele ono se tu slaví. Ještě, že ibišky to zvládly včas.Všechno nejlepší, Báro!

    OdpovědětVymazat
  30. Helazd,díky! Musím si to užít, než se zabiju v tom Kaipanu.

    OdpovědětVymazat
  31. Báro chápu tvé nadšení pro toto vozidlo, ale nechceš si raději koupit skládací tříkolku? Byla bych klidnější a těšila se na tvoje příští narozeniny.

    OdpovědětVymazat
  32. Helazd,třeba bych na té tříkolce nechca vjela předním kolečkem do mříže na kanál, převrátila se a rozbila si hlavu tak nešťastně, že bych byla mrtvá ještě dřív :-)). Zůstanu raději u Kaipana. Ale oceňuji snahu :-))

    OdpovědětVymazat
  33. sice pozděale přece :) jsou moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  34. fade,pozdě to platí přece také, díky :-)

    OdpovědětVymazat