Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 1. května 2007

Jak mě neupálili

a dokonce to vypadá, že bychom se mohli i usmířit.

Dubnové pálení čarodějnic mám ráda.

Letos před ním hasiči sice všude varovali, že je sucho a nebezpečí nežádoucího pálení i jiných objektů, než jsou čarodějnice, je hodně vysoké.
Tahle starost u nás odpadla, neboť to byla právě jednotka našich dobrovolných hasičů, kdo si tuhle kratochvíli na okraji lesa za vesnicí vymyslela a zrealizovala.

Musím přiznat lehkou obavu z mé účasti na téhle akci, neboť jsem měla s milými hasiči jednu menší při. Nešlo o nic divokého, ale i tak by se mezi nimi našel minimálně jeden, který by mě na té hranici rád viděl.

V podvečer jsme vyrazily s Alex a Ťapkou k lesu a mně v tu chvíli běžel hlavou asi následující scénář:
Přijdeme tam, všichni přítomní jsou již v plném proudu zábavy u různých sportovních her, stánku s pivem a kofolou, či si opékají svého buřtíka za 5 Kč u menšího bočního ohníčku.
Moderátor večera, DJ a taktéž místní hasič v jedné osobě nás spatří přicházet, ztumí hudbu, vezme si mikrofon, aby přehlušil vrčení elektrocentrály a zahlásí:
"Vážení občané. Do této chvíle bylo pálení čarodějnic jen recesní zábavou, ale s neočekávaným příchodem Báry se situace prudce změnila a půjde do tuhého. Chyťeeeee jiiiii!!!"

No a já samozřejmě cvičeným dobrovolníkům nestihnu utéct a skončím na té vysoké hranici a tam zemřu pro pravdu... Konec scénáře.

Všechno bylo naštěstí jinak.

Nepřeceňuj, Báro, svoji důležitost v tomto žabomyším sporu.

Jsme sice ve při, ale nikdo si nechtěl kazit hezký večer a já nejmíň ze všech. Dokonce i kofolu a pivo a jsme dostaly za cenu obvyklou, obešly jsme známé, dobře se pobavily při rejích maličkých i velkých čarodějnic a ocenily snahu nejmenované paní, která si kvůli věrnosti převleku nechala vytrhnout dva přední zuby a takto vzniklé díry na všechny cenila.

A na závěr dvě dobré hlášky, které jsme zaslechly, procházejíce pomalu davem.

"Vole, budeš mě poslouchat, už jen proto, kolik jsem měl bab, ještě dřív, než ty ses narodil..."
(dva kluci, z nichž jeden mohl být tak o 2,3 roky starší)

"Nekoukejte na mě, že jsem tak přibral, já mám teď starosti, tak hodně přemýšlím..."
(místní podnikatel odhadem o 20 kilo ztepilejší, než když jsem ho viděla naposledy)

$$OBR224633$$
 

28 komentářů:

  1. Tak\'s to přece přežila...:)))Filipojakubskou noc jsem prospal a Svátek práce oslavím prací... no nejsem já divnej ;)

    OdpovědětVymazat
  2. zcr,z toho si nic nedělej, ač to nevypadá, také pracuji. A navíc stále ještě dnes nepolíbená !!!

    OdpovědětVymazat
  3. jééé, buřty za 5Kč?? A to maj kde?

    OdpovědětVymazat
  4. Baru...tumáš ten polibek :-*A hlášku číslo jedna hodnotím jako velmi kvalitní a jsem si jist, že po takovém třetím, či čtvrtém pivu by mě poslala pod stůl lhostejno, zda byl nějaký přítomen...

    OdpovědětVymazat
  5. Sonjo,hasiči koupili špekáčky, cenu vydělili počem kousků a vyšlo jim 4,50... ještě vydělali ;)Galahade, díky...Nás to odrovnalo i po jedné kofole a jednom pivu :-)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec nemáš za co...;-)Ochotně a bez námitek věřím, že ten výrok měl úspěch... Ale obvykle takové radši poslouchám, než plodím...

    OdpovědětVymazat
  7. S těmi výroky se někdy neubráníš. Něco člověk řekne a než si to uvědomí, jsou ostatní hotoví.Alex dneska v autě:\"Ťapko lehni! Né, takhle se neleží... Ťapko sedni! Takhle né...\" Po pěti minutách drezúry: \"No, tak si stůj..\"

    OdpovědětVymazat
  8. Nabízí se otázka,kdo koho vlastně ve výsledku drezúroval:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Galahade,od samého začátku drezúruje pejsek nás.A my se rády necháme, protože je to miloučký kamarád. U Tebe je to snad s Plyšáčkem jinak?

    OdpovědětVymazat
  10. no, jeste ze te neupalii, koho bychom pak cetli, ze....

    OdpovědětVymazat
  11. pajo,doufám, že zase mě, jen bych měla zážitky z jiného prostředí :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Báro......není. Též jsem spolehlivě ochočen:-)pajo-ostrovanko... koho byste četli, koho byste četli... Přeci mě, ne? Co je to za votázky tohleto?:-P

    OdpovědětVymazat
  13. galahadsorry, jasne, ale kdo mi doplni ten 105.blog, kdyz uz jich ctu tolik? jdu komentovat na tvuj, ok??

    OdpovědětVymazat
  14. Báro,to je fajn, že se scénář nenaplnil:) A vatra na okraji lesa pořádaná místním dobrovolným sdružením... :))

    OdpovědětVymazat
  15. Kamio,mezi vatrou a lesem stála hasičká tatra.Snad v cisterně byla i voda..

    OdpovědětVymazat
  16. Báro,tak ještěže jim nechytla ta Tatra z roku 1973:)) Jo a připojuji se: :-*

    OdpovědětVymazat
  17. Kamio,není nad virtuální polibek, pod rozkvetlým monitorem :-))Hele, tys tu tatru určitě viděl!

    OdpovědětVymazat
  18. Báro,to máš pravdu, když rozkvete monitor, i DVD mechanika se zazelená:) Viděl, projížděl jsem okolo... (no já vím, není apríl:) ... vypadala jako že tam nedojela po svých:))

    OdpovědětVymazat
  19. Kamio,tak to zase ona jo! Máňa zatím všude dojela :-))

    OdpovědětVymazat
  20. Báro,Máňa?! :)) To mě nepřekvapuje. Mám letmou zkušenost s jiným dobrovolným sborem a můžu potvrdit - je to všude stejné:))

    OdpovědětVymazat
  21. Jo dobrovolní,ti by toho ani u nás na čerodějnice moc neuhasili, spíš by si pošlapali ruce :-)))

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to není pravda, že všude stejné, třeba dobrovolný sbor u nás v mém rodném městě, tak ten se opakovaně zůčastnil mistrovství evropy a to nikoliv v zakládání, leč v hašení a vždycky vyhrál!

    OdpovědětVymazat
  23. Mo.,znáš to o tom jednookém mezi slepými? :)) (Ostatní po cestě zavařili Máňu a ta voda jim taktak stačila k uhašení oné Máni:)

    OdpovědětVymazat
  24. Kam.já znám akorát \"Pání hasiči, ať Vám ty stříkačky pěkně fungujou!\" :-))

    OdpovědětVymazat
  25. Teda,já se těch našich musím zastat. Pokud mě sluch neklamal, tak se čarodějnictvo rozcházelo až hodně dlouho po půlnoci a všichni byli moc spokojení (tedy každý asi s něčím jiným, dle svých zájmů).A Máňa už zase stojí v hasičské zbrojnici nachystaná k zásahu :-)

    OdpovědětVymazat
  26. jooo, vidis to, takhla jsem to jeste nikomu nepodaval..ze hodne premyslim..:-D

    OdpovědětVymazat
  27. mykee, není nad to, se hluboce zamyslet a plech koláče je pryč, že? ;)

    OdpovědětVymazat