Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 15. května 2007

Veselý šťouchanec do vlastních řad

Mám dnes od rána jaksi esemeskově rozlaškováno, tak ani nemohu jinak

V jednom městě vznikl obchodní dům, kde si každá žena může koupit svého muže.
Měl šest pater a kvalita mužů rostla s každým poschodím.
Mělo to jen jednu podmínku. Jakmile žena vyšla do vyššího patra, nemohla už sejít níž, pouze odejít východem bez možnosti návratu.

Vchází žena s vážným zájmem o koupi muže.

V prvním patře vidí ceduli:"Tito muži mají práci." To je něco, můj bývalý ani práci neměl - pomyslela si žena, ale podívám se, co je výš.

V druhém patře byl nápis:"Muži zde mají práci a mají rádi děti." Pěkné, ale podívám se ještě výš.

Tabulka ve třetím patře:"Muži zde mají práci, mají rádi děti a jsou neskutečně pěkní."
No, čím dál, tím líp - pomyslela si, ale výš už to musí být fantastické.

Ve čtvrtém patře si přečetla:"Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní a pomáhají při domácích pracích."
Sladké, jak sladké, ale podívám se ještě o patro výš.

V pátém patře stálo:"Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní, pomáhají při domácích pracích a jsou ďábelsky dobří v posteli."
No, neuvěřitelné, přímo zázrak - pomyslela si žena - ale když je to tady tak skvělé, co bude ještě o patro výš?!

V šestém patře si VELMI překvapená žena přečetla:"Na tomto patře žádní muži nejsou. Patro bylo postaveno jen jako důkaz, že ženám se prostě nedá vyhovět."

   

56 komentářů:

  1. Bároa patro s muži kteří mají rádi psy by nebylo?:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mod,hromaďme požadavky, zaplníme šesté patro :-))

    OdpovědětVymazat
  3. tohle už jsem někde četla :) ja si myslim, že problém je někde jinde. ženy si většinou vytvoří nějakou šablonu ideálního muže a pak předem zavrhnou všechny, kdo tomu neodpovídají. případně se snaží \"toho svého\" do takový šablony mermomocí narvat...

    OdpovědětVymazat
  4. fadejá spíš myslím, že kdo by se nešel podívat co je vejš? že by chlap? nesmysl:-))))

    OdpovědětVymazat
  5. fade,a úplně nejhorší varianta je, když potkáš ten svůj \"ideál\", v šoku zjistíš, že vysněné může opravdu existovat i ve skutečnosti, ale tvůj život se ubírá jinými cestami...Mod, máš pravdu, ani já se vtipem necítím nijak zasažena, protože málokdo by si zaběhl dobrovolně do suterénu, jak ženy, tak muži.

    OdpovědětVymazat
  6. Asi se všichni shodneme na tom, že názvy blogů nemají vůbec co do činění s realitou, a že někdy je třeba zamlčet vlastní dokonalost, aby měl člověk trochu klidu... to jenom k těm patrům... ;) (Báro, trefila\'s hned několik vlastních řad jednou ranou :)))A jaké z toho plyne ponaučení? Hrdinka vtipu měla si na pátém patře říct: Lepší samec v hrsti něž holub na šestém patře...

    OdpovědětVymazat
  7. zcr,chtěla jsem Arminovi odpovědět, že sedím v tom sklepě, ale vidím, že to máš podobně :-)). Také zbytečná skromnost, jak jinak bys věděl, co je \"remoska\".

    OdpovědětVymazat
  8. Báro,abys tady z toho neměla za chvíli mrakodrap.. \"A ve 137. patře jsou muži, vaří, perou, žehlí, jsou dobří v posteli, jsou skvělí zahradníci, trenéři golfu, piloti tryskáčů, krásní, svalnatí, svobodní, nezadaní, majetní, blahosklonní, provozující dvě charitativní organizace, inteligentní (sakra, to v tom vtipu není:), moudří, vtipní, pijou jen dobré francouzské víno, malují olejem nádherné obrazy, nositeli Nobelovy ceny čehokoliv, úspěšní byznysmeni, neúplatní politici...\" ... teď mi došlo, že mrakodrap postavit nejde.. :)))Já myslím, že suterén by měl být povinný. Třeba by už žádná nešla ani do druhého patra (tam je už ZCR:)))

    OdpovědětVymazat
  9. Dodatek:K návratu do přízemí použijte schodiště nebo tobogán...

    OdpovědětVymazat
  10. Díky Báro za skvělé vyplnění polední pauzy, dlouho jsem se tak nebavil :-D A přemýšlím, ve kterém patře by prodávali mně. Něco jako sezonní slevy, patrně

    OdpovědětVymazat
  11. [8] ach ano:\"remoska - přítel člověka\"\"v nouzi poznáš remosku\"\"remoska tě nezradí\"\"řekni mi, v čem pečeš, a já ti povím...\"haj hou

    OdpovědětVymazat
  12. Přidal bych do šestého patra alespoň nepatrnou inteligenci... maminka mi vždycky říkala, že si mám vybrat partnerku, která mě bude intelektem převyšovat, abych nezlenivěl a celý život musel mozek trénovat... Maminko, splněno :-)

    OdpovědětVymazat
  13. nejak nazhavene:)proste at je dobrej v posteli:))) ma rad sex a sex s tebou...:))))zbytek si/se myslim nejak zaridi -prace, deti maji radi skoro vsichni, jen to nevi, dokud nemaji vlastni nebo se pletu?;), Viva dobrym milencum:))))))))))))))k domacim pracem je nutno je \"nenapadne\" donutit;) a aby byl pekny? kazdy je nejakym zpusobem pekny ne? a aby byl Gorge Cloony,na co? aby ti ho vyfoukla sousedka pche!

    OdpovědětVymazat
  14. Ten ftip znám, ale zrovna včera jsem tak jela metrem a koukala po chlapech a zjistila, že se mi nějak otevírají nůžky... teda ne na ten způsob, jako třeba kudla v kapse, ale že se mi líbí víc chlapů než dřív. Ve vší počestnosti, teda. Když nám bylo 20, jezdili jsme s holkama, a jeli jsme metrem, tak jsme si je číslovali, nejlepší byla 1, slovně \"ten by stál za hřích\" s dodatkem \"plus světelné kvantum\" byla vlastně 1*. No ne, že by tato přísná kritéria dnes splňovaly davy mužů, ale nějak v průměru líp vypadaj... nebo já hůř vidím?

    OdpovědětVymazat
  15. Kamio,takže k tobě se asi dlouho jede výtahem, že? Ale já myslím, že ne. Elita přece sedí ve sklepě!@Teo, tobogánem se sjíždí ve stejnou chvíli, kdy ti padají z nosu růžové brýle a realita mně pevně drží pod krkem.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak Ti mě příjde že v tom patře pět je to takové divné.\"Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní, pomáhají při domácích pracích a jsou ďábelsky dobří v posteli.\" No tak dokonalý chlap je vlastně ženská :-))))

    OdpovědětVymazat
  17. sunfreedom,namyslím to na tebe, ale často se stane, že ten \"slabší\" ve vztahu stáhne toho druhého na svou úroveň, místo toho, aby to bylo opačně. A to je pak průšvih.Leni, není nad to, stanovit si správné priority :-)))alenec, ale oni opravdu vypadají lépe a navíc stále dorůstají nové ročníky rozkošných koloušků... akorát, že pro mě je rozkošný koloušek v jiné věkové skupině než třeba pro moji babičku.Pane Kaplane, nezapomeň na akční zboží - je třeba využít lepších vlastností než má konkurence. Třeba klimatizovanou kapli!zcr, s remoskou jde tvá tržní hodnota prudce nahoru! Asi se budeš stěhovat výš.

    OdpovědětVymazat
  18. Vtip neznám.Za to vím, jak jsme hodnotívali děvčátka kdysi my. Jako letadla. Ideálem byl bitevní letoun. Štíhlý, výkonný a s mohutnou výzbrojí ...

    OdpovědětVymazat
  19. zcr,nebo vlastně rovnou k elitě do sklepa!Motoneználku, páté patro neřeš, ty jsi také jasný typ do sklepa.

    OdpovědětVymazat
  20. Náhodou, domácí práce mi jdou skvěle :-)))

    OdpovědětVymazat
  21. Gombo,to by mě fakt zajímalo. Jak ta stupnice šla potom dál?Motoneználku, láska k motorkám se taky přičítá!

    OdpovědětVymazat
  22. a teraz máš aj ty doma starú stíhačku, však? ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ach, jaj, preklep... Tá 23-jka som bol ja a Gomba mal byť oslovený v nadpise.

    OdpovědětVymazat
  24. Báro, stupniceuž nešla nikam, bitevník byl absolutní TOPf, jak říká/prská P. Novotný v jedné soutěži. Ale napadlo mne, že bych to příležitostně mohl sepsat ,-) Bohužel stupnice má dvě části, obdivnou a pejorativní, a tyto se prolínají. Tak nevím, jestli mně značná část potenciálních čtenářek potom nenechá vykopat si vlastní hrob a nezastřelí mne u něj za ranního kuropění pro výstrahu!

    OdpovědětVymazat
  25. Lojzo,to záleží na tom, jak to myslíš. Jestli jako stíhačka, tak to ne. Jestli dle mé stupnice, hm, stíhačka :) možná. Ovšem - ani v jednom případě není stará ,-)

    OdpovědětVymazat
  26. Gombo,klidně takový článek hoď do placu, tady tě nikdo nazastřelí, maximálně tě některá rozčtvrtí v komentáři či vlastním článku, ale to ty určitě ustojíš.

    OdpovědětVymazat
  27. V kterémže patře se nachází ten s Nobelovou cenou za praní, vaření, žehlení, uklízení, ostrovtip, inteligenci a sex?:-))

    OdpovědětVymazat
  28. Báro,ad [16] - já myslím, že mám vedle toho baráku postavenou hvězdárnu s dalekohledem a dělám statistiky kam která vyběhla:))) Jako ten pohádkový dědeček z Nekonečného příběhu (brána do San Donorika:)) A ta hvězdárna má samozřejmě sklep:))))

    OdpovědětVymazat
  29. Mod,takový poslední muž, kterého hledáš zemřel v roce 1894 :-))Kamio, hvězdárny mají pořádné sklepy s pevnými základy, tam sis to vybral dobře a kdo má zájem, ví přesně, kam zajít!

    OdpovědětVymazat
  30. Báro,a může mi pomoct se statistikami:)

    OdpovědětVymazat
  31. pomáhají při domácích pracích.- spis by tam melo byt podílí se na domácích pracích.

    OdpovědětVymazat
  32. Báro......tak koloušci, jo? To jako že maj parůžky a srst i na čumáku?:-))))

    OdpovědětVymazat
  33. Mod.,ad [28]: Nechceš ty toho náhodou trochu moc? :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jen tak na okraj k první větě. Letos jsem poslal zatím jedinou eSeMeSku. Zněla takto: JO

    OdpovědětVymazat
  35. Dodatek:Reagoval jsem na tuto otázku: Přijdeš?

    OdpovědětVymazat
  36. Kam.jak moc? ty naděláš kvůli výtahu! :-))

    OdpovědětVymazat
  37. @Teoa to se Tě letos jen jednou někdo optal jestli příjdeš a nebo když nejdeš tak neodpovídáš?:-)

    OdpovědětVymazat
  38. Kdo mě zná,ví, že nevyklofávám textové zprávy. Tohle byla výjimka... Žádná milenka, ale kámoš ze studií.

    OdpovědětVymazat
  39. @Teonevím zda bys mi věřil, ale takovýh co říkali, že smsky zásadně nepíšou už jsem viděla:-))Ajá se neptala na milenky, ptala jsem se jestli když nejdeš-neodepisuješ:-))

    OdpovědětVymazat
  40. Neodepisuju, ani když jdu.Přijde mi rychlejší a přirozenější volat... Mobil však mám zapnutý jen mezi 9 až 18 hodinou. Pak jsem nedostupnej...

    OdpovědětVymazat
  41. Galahade,parůžky těchto koloušků neřeším, to je jejich osobní problém a srst samozřejmě v jisté míře požaduji, ale nemusí být tedy zrovna na čumáčku!@Teo, z toho co píšeš jsem vydedukovala, že ta veselá dlouhá SMS v 7:15 určitě nebyla od tebe. Taky raději volám, leč vždycky se to nehodí a pak díky Alláhovi za SMS.V autě by se mi hodit hlasový SMS generátor, ale zase když píšu zprávu v autě, tak nepřekračuji rychlost, obojí neumím.

    OdpovědětVymazat
  42. Výborně Baru......srst nosíme spíš pod čumáčkem a parůžků nenabýváme nejraděj vůbec ;-)

    OdpovědětVymazat
  43. Báro,SMS generátor! To je nápad! Sbohem tarife za tři dny od počátku měsíčního účtovacího období!! :))

    OdpovědětVymazat
  44. Galahade,těší mě, jak ses hezky zařadil mezi koloušky :-))Kamio, ty bys vydržel celé tři dny? Někomu na to stačí jeden večer!

    OdpovědětVymazat
  45. @Teook, nevybočuješ tedy z normálu, včera jsem slyšela takovou statistiku v rejdiou.

    OdpovědětVymazat
  46. Jooo Baru......zvěřina - to je moje;-)

    OdpovědětVymazat
  47. Galahade,to mi nemusíš připomínat, všichni víme, jak jsou muži celoživotně zatíženi na zajíčky :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Zajíček je roztomilej......ale neni to zvěřina. Dávám přednost vysoké...

    OdpovědětVymazat
  49. Galahade,no počkej, tak ty jsi taky na koloušky?!

    OdpovědětVymazat
  50. Ne......ale taková plavovlasá laň by mi asi ucho neutrhla, kdyby mě za něj někam tahala:-)

    OdpovědětVymazat
  51. Baru......z čehos mě to podezírala? :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Galahade,z tohoto by mi nikdy nenapadlo tě podezírat. To jsem tě jen tak rozverně zlobila ;)

    OdpovědětVymazat