Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 30. července 2007

Našla jsem je, jak spolu usnuli.

Ona dole, on na ní, zmoženi horkem a únavou. Neříkala jsem nic, jen je vyfotila.

Moje dvě sladké děti.

Jedno staré (Alex, promiň) a jedno nové.

$$OBR256497$$

46 komentářů:

  1. Krásna fotka. Myslím, že si ju obe deti radi zaradia do svojho rodinného albumu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiiiš, jaký má úžasný miniruce a mininohy, to je bomba :-)))(Alex má samozřejmě taky úžasný ruce, nohy nejsou vidět, ale ani o jejich kvalitách nepochybuji ;-) )

    OdpovědětVymazat
  3. Báro,Alex Tě zabije.. :)) A zaregistroval jsem taky chlupatý přehoz vlevo, to bude asi Ťapka..! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Název: StabilitaPodtitul: Spící Madonna se spícím děťátkem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tomu se říká sourozenecká pohoda. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. člověk by skoro řekl, že na na fotce je matka a syn, tak moc jim to ladí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalé. Koukám, že to starší je na rodičovství připraveno dokonale, už má i vychytaný některý polohy :-). Ale jinak bych tohle chtěl mít někdy doma...Btw. ale souhlas s Kamiem. Alex tě zabije. No, já bych svoji matku minimálně přizabil, kdyby dala moji fotku na svůj blog. Ale zase taková roztomilá fotečka, no, dalo by se to odpustit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasná fotka!!......další slova jsou naprosto zbytečná....

    OdpovědětVymazat
  9. hehehe......hezký (infantilní úsměv)

    OdpovědětVymazat
  10. Přidávám jeden......tupý úsměv :-)))A moc ti přávidím :-)

    OdpovědětVymazat
  11. uklidnujici:) jaky je mezi nima vekovy rozdil ? ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Leni,věkový rozdíl je asi devět let;-) (Tak se lichotí ženskejm!!)

    OdpovědětVymazat
  13. Báro,v první chvíli mě napadlo, že to bude prcek se svou maminkou (úsměv). Ale je to moc krásné, máš prostě štěstí na krásné děti. Blahopřeji a závidím (mrk)

    OdpovědětVymazat
  14. Najít na maminčině blogu svoji fotku, jak spím jako nemluvně na hrudi nějaké krásné slečny, tak je ze mě sirotek. (smích)

    OdpovědětVymazat
  15. Souhlasím se Sharkanem, moc by se mi nelíbilo, že si nepamatuju, že jsem tulil krásné blondýně k ňadrům... (smích)

    OdpovědětVymazat
  16. Seš borecMoc hezké. Tak toto bych poslal na nějakou výstavu a být já v porotě, věř 1. cena a velký šek. No jo, když se to umí, je to brnkačka./potutelný úsměv nemyslel jenom focení/.

    OdpovědětVymazat
  17. Bárojsou nové, nebo vyprané v Pervolu color magic? :-)Nádherná fotka:-))

    OdpovědětVymazat
  18. Super. Krásné děti. každé jinak.Báro fakt doufám, že žiješ a Alex bude brát ohledy na možnou poporodní psychózu. (normální úsměv)

    OdpovědětVymazat
  19. Je to krásné, když to máš takhle ještě všechno doma, viď. Ale to snad museli někde okoukat!

    OdpovědětVymazat
  20. Johnny, já se zase těším na vašeho Moňouška *nadšený úsměv*Lojzo, napadlo mě to, až jak jsi to napsal, že bych jim udělala nějaké albumy s fotkami. Dost těžký úkol pro chaotika, ale pokusím se.Kačenko, Alex nemá nohy vidět zcela úmyslně, protože má pořád rozbitá kolena.Kamio, Alex mě nezabije, neboť není doma a až bude, tak tohle tady už nevyhrabe. A Ťapka tam spí taky, to sis všiml dobře!

    OdpovědětVymazat
  21. @Teo,ne abys té fotce něco provedl! Tvá fantazie, která nemá žádné hranice by určitě něco vymyslela *velký úsměv*sejre, ladí jim to hezky, ale máš vidět, co jsem si vykoledovala, když jsem jí nabízela, ať si také něco pořídí, že to odchováme spolu.sunfreedom, určitě to jednou budeš mít doma, jen ten pes vedle bude asi větší *mrk* Armine, klidně mi to přej, když máš doma svoji krásnou blondýnu a takové dárečky dva *přejícný úsměv přes celej obličej*Leni, tajit věk nemusím a Alex už vůbec ne, je mezi nimi 21 let a 19 dnů. Tudíž oba ve znamení Raka a s těmi se mi žije fajn.

    OdpovědětVymazat
  22. To je prostě překrásná fotka ...

    OdpovědětVymazat
  23. Sharkane, baníčku, je to SESTRA!Tak mi do toho nepleťte další blondýny veselý řehot*Buteo, zatím jsem viděla jen soutěže na jiné téma.Letos mám, zdá se smůlu.Ale mě to neva.Mod, v nějakém Pervolovi peru, navíc jsou šaty skoro nové, jo, Quelle je Qeulle *mrk*Helazd, ještě žiju a asi to přežiju. Když se může Alex vystavovat na libimseti, tak ji tohle nemůže vzrušit. Elizo, určitě to okoukali, jmenuje se to pozice malého parašutisty.

    OdpovědětVymazat
  24. mas krasnou dceru, a fotka je opravdu super! Takhle jsem Sama jeste nikdy nezkousela umistit...jen nevim jestli by se udrzel..uz sebou dost sije, bude to asi peknej neposeda ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak já bych tomu dala spíše název \" klíště\", ale jinak, prosím tě, to zvládnul jeden taťka ???

    OdpovědětVymazat
  26. tak to ma na vlastni mimi jeste dost casu ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Elizo,zvládnul to jeden taťka, ale na víc pokusů.Leni, určitě má času dost, ale teď si mimčo ráda půjčuje a je spokojená, že až ji vždy přestane bavit, má ho komu vrátit.

    OdpovědětVymazat
  28. Júúú (úsměv).... Prostě júúú....

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Báro, jestli si pamatuješ, kdysi jsem psala, že moje sestřenice též čeká mimčo. Tak dnes se narodil chlapeček Robin. Byli jsme zvědaví, jaký bude. Sestřenice je světlá asi jako Alex a její manžel je napůl Ind. Tak se narodil malinký Ind. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Caeli, nóóó *souhlasný úsměv*Helzd, tak ať žije Robinek a jeho rodiče a musím dodat, že já chodila na základku s jedním poloindem (pozůstatek hostování indického fotbalového týmu v našem městě) a byl nádherně exotický a vyrostl z něj krásný chlap.

    OdpovědětVymazat
  31. Báro,oni ti polo- jsou většinou úžasní fešáci. Asi nějaká magie s mísením genů nebo co ;-)

    OdpovědětVymazat
  32. Magrátko,ono to \"polo\" funguje i u žen, ale každý polotovar má i své polomouchy... tak nevím:) Asi bych si měl dát polosprchu a pak se polovyspat:))

    OdpovědětVymazat
  33. Báro,pokud se Ti zdá Alex už \"stará a okoukaná\" tak já bych si ji klidně vzal:-))

    OdpovědětVymazat
  34. Motoneználku,Alex je stará ve smyslu \"služebně stará\". A okoukaná zatím není, neboť si vynalézavě na xicht maluje všelijaké obličeje a při její fantazii je vždy na co koukat. (veselý mrk, krčící se trochu strachy, až se Alex vrátí z dovolené)

    OdpovědětVymazat
  35. Jééééééééééééé!Já byl pryč a ono se tu předvádí, co kdo umí.No jóóó, umíííííííííííííí!

    OdpovědětVymazat
  36. Jééé,Gombo, jak to myslíš?!

    OdpovědětVymazat
  37. ježiš!!! To byla nějaká rychlvoka, ne?!? Dyť jsem v březnu četla něco o pupku a už je tu mimino!!!

    OdpovědětVymazat
  38. muris,já se s věcma nepářu!

    OdpovědětVymazat
  39. Báro,já jsem tu tak dlouho nebyla..u Tebe.Tedy nejen u Tebe.A teď tu jsem...a jsem vážně dojatá...

    OdpovědětVymazat
  40. Mirko,chyběla jsi mi, jsem ráda, že jsi nechala stopu.

    OdpovědětVymazat
  41. Blahopřeju!Strašně dlouho jsem tu nebyla, až mi zrušili blog. Tak mi uteklo tolik zajímavých věcí!Mimináček je nádherný a přeji mu plno zdravíčka a štěstíčka do života :o))))

    OdpovědětVymazat
  42. Oli,to je fakt, nebyla jsi tu velmi dlouho. Děkuji za přáníčko, snažíme se všichni, co můžeme a malý roste jako z vody.

    OdpovědětVymazat