Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 3. července 2007

Reklamština

a šoky z toho vzniklé

Zadarmo by si chtěl telefonovat každý, že?
Já taky.
Tu možnost jsem měla nějakou dobu, ale časy jsou zlé a můj zdroj volných minut za nula korun začal vypadat, že brzy vyschne.
A protože je doba komunikační (kromě toho, že i plastová), tak jsem začala hledat nějakou náhradu. Smířila jsem se s tím, že za NULA korun už to asi nebude, ale nějaká výhodná nabídka by se snad najít dala.

A tak jsem se v sobotu stala novým zákazníkem Vodafonu.

Přilákal mě jejich program Kamarádi.

Ejhle!

Zaplatím nejmenší paušál, k tomu Kamarády (nyní 2 měsíce zdarma) a mám milého kamaráda v dosahu NEOMEZENĚ (prý) zdarma na volání i SMS.

Vymyšleno, uděláno.
Příjemná slečna ve Vodafonní prodejně mi vše vysvětlila, aktivovala, vůbec se nedivila, že chci i fintu s číslem, které mě jako nového zákazníka doporučilo (150 Kč bonus pro nás oba), lehce, s chápavým úsměvem, vypíchla fakt, že číslo, co mě doporučilo je totožné s číslem Kamaráda a já spokojeně odešla.

Příslib slečny zněl:"Od dnešní půlnoci bude program Kamarádi aktivní."

A já, věřící naivka, jsem jí na to skočila.  

Neděle byla boží.
S Kamarádským číslem a neomezeně!!!
A večer SMS od operátora:
Toto je přátelské upozornění, že máte provoláno 50% volací jistiny.

KRUCI?! Co je to za fintu a jakou kličku jsem v té reklamštině přehlédla?

Honem do Vodafonní internetové samoobsluhy a podívat se na aktivované služby... no jistě! ... program Kamarádi - NEAKTIVNÍ!

Včera nebyl čas, ale dneska jsem si jela na milou slečnu došlápnout, nachystaná ztropit výtržnost.

Naštěstí to nebylo nutné. Slečna, která si na mě dobře pamatovala a také na to, že mi Kamarády aktivovala (asi blbě, dodávám tiše já) se postavila k problému čelem.
Napsala zápis o tom, co se přihodilo a řekla mi, ža až budu mít v ruce fakturu za služby, tak ji mám donést na prodejnu a oni mi z ní odečtou nedělní "neomezené" volání a SMS na Kamarádské číslo a já zaplatím jen zbytek. Načež mi tuto službu aktivovala podruhé, tentokrát již o něco kvalitněji, protože přišla i potvrzovací SMS.
Takže Vodafone nepřišel o zákazníka a já o službu, která mi umožní
popovídat si s Kamarádem.
Neomezeně!
Snad! 


 

18 komentářů:

  1. Mám podobnou historku. V září jsem přecházela z Twistu na tarif, ne zrovna moc sympatický pán v prodejně mě ujistil, že do půlnoci budu mít tarif. Tak jsem za večer stihla utratit poslední stovku kreditu v životě a s napětím čekala na ráno. A ono nic. Tak jsem běžela do prodejny, kde mi ten nesympatický pán oznámil, že jim spadla síť a ještě nenaskočila, že mám čekat. Tak jsem asi tři dny čekala s naprosto nefunkčním telefonem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko,jsou dny, kdy mi \"tři dny nefunkční telefon\" zní jako rajská hudba.Klid a nikdo neotravuje. Horší to ale je, když ho člověk moc potřebuje! A že ho potřebuji nejvíc, když nefunguje, to je přece docela normální :-).

    OdpovědětVymazat
  3. No prosím, a pak, že se u nás máme špatně! Co by za takové služby děti v Africe daly !!!

    OdpovědětVymazat
  4. banicku - na to je jednoduchá (pravda, cynicky přesná) odpověď: nic, poněvadž nic nemají.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé! Já dopadla u T-mobile (tfuj za tu reklamu) naprosto stejně. Když mi nějakej frajer vyškubl tel. z ruky v tramvaji a já ho pak následně zablokovala, tak při odblokování jim \"spadla síť\" na tři dny.. Podotýkám, že v tom byl víkend... Ti malí trpaslíčci, co nosí slovíčka do telefonu o víkendu nefachají? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Konstatujia tak nemusíš odpovídat. Tys určitě myslela nám severočechům známou vesnici u Č.Lípy Sosnová. Dnes tam jezdily stáda kobyl pod kapotami Lamborek. Je to na videu a článek k tomu i s dojmy na idnes.Šetři se a hezkou noc oboum

    OdpovědětVymazat
  7. Gleep,trpaslíčci fachají, jen když s jim chce.Vždycky je dost výmluv, jak odbýt zákazníka :-/Buteo, je to klidně možné, já to tam ve tvém kraji skoro vůbec neznám. Je to ostuda, kterou snad časem napravím.

    OdpovědětVymazat
  8. Báro, Gleeptrpaslíčci mají ještě jednu fintu: po hodině volání závistivě přerušují hovory, hoj ty malé potvory:))Báro: Nesmíš žádat \"neomezeně\", protože to znamená Vodcamcaď po Pocamcaď n.Vlt., musíš žádat \"NEOMEZENĚ\":)) Snad už se to nestane. Kamarádovi tiše závidím...

    OdpovědětVymazat
  9. Kamio,to po té hodině, to je vážně vrchol!A kamarádovi nezáviď, vůbec netušíš, jak bude trpět, až mě bude mít na krku NEOMEZENĚ :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Báro,tak v tom případě mu vůbec nezávidím:)) Třeba trpí už teď:))

    OdpovědětVymazat
  11. Kamio,teď netrpí, teď si komentářuju s tebou.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mám už měsíc Vodafone a kamarády... :o) Ale \"jen\" dva.... jeste si dva mohu aktivovat, das mi svoje cislo? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Báro,tak to se mi (mu) ulevilo:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle věci mě děsí, protože se v nich absolutně neorientuju, reklamština nereklamština. Kdyby můj muž nebyl schopen vyřídit půjčku ze stavebního spoření, asi bydlíme pod mostem :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Gino,já bych se ti za další stovku nevyplatila!Kamio, tak \"mi mu\", jo? To mně se teda přitížilo, abych se v tom vyznala! :-)Magrátko, je ideální, když se doma najde jeden, co se trochu orientuje. Když to není žádný, je to špatné a když jsou moc chytří oba, tak je také zle. U vás je to, zdá se, ta nejlepší kombinace. Muž jedná, žena zdobí (co jiného taky může krásná žena v sárí dělat, že?).

    OdpovědětVymazat
  16. Ale Báro... co to povídáš... :o)

    OdpovědětVymazat
  17. Báro,popravdě řečeno, jedná jenom ve chvílích nejvyšší nouze, když vidí, že to fakt jinak nejde. Jinak jednám já, sárí nesárí :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Báro,\"mi mu\" nebylo \"mi mu\", ale \"mi (mu)\" .. teď jsem se v tom zamotal, radši toho nechme:))

    OdpovědětVymazat