Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 23. září 2007

Zatím z nás vodníci nebudou

Tedy, ze mě už je dávno, ale mrňous si musí ještě počkat.


Krásná sobota nás vytáhla ven. Při představě, kolik takových dnů ještě asi bude, nebylo na co čekat. Vzali jsme to pěkně popořadě. První na trase byli rodiče a jejich zahrádka. Tentokrát na ní ovšem nic nedělali, jen tak se vyhřívali na sluníčku, sem tam sebrali pár spadených vlašských ořechů, protože už není proč vybírat plevely a rýt záhonky, na jaře se celá kolonie změní na beachvolejbalová hřiště.
Na jedné straně důvod k uronění sentimentální slzy, na druhou stranu uznání, že sem, do vyloženě rekreační oblasti, se spíše hodí pískové hřiště na bezva sport než řádky mrkve a petržele.
Hlavně, že nám nezruší minigolf, který je hned za plotem, to by bylo horší. Zavelelo se "Vztyk z laviček!"  a místo smutnění jsme si šli dát poslední partičku a uzavřeli tak letošní, na výsledky ne moc úspěšnou sezónu.
Štěpánka jsem měla na autosedačce na podvozku od kočárku a celé to prospal, zatím to nevadí, golfovou hůl by stejně neudržel.
Po zápase bylo nutno dát si alespoň nanuka v našem oblíbeném občerstvení. Vždycky mě zajímalo, jak tam mají otevřeno, protože upoutávka u hlavní silnici hlásá:"Otevřeno FURT", ale já tu nikdy nebyla v takovou hodinu, abych mohla vyzkoušet, zda je to pravda nebo ne.
Mrňousovi asi někdo namíchal odvar z makovic nebo ho omámila síla přírody, stále spal a tak jsem si řekla, že se ještě stavím u kamaráda na kafe, vždyť je to po cestě.
Jo, to byl dobrý nápad.  
Sice káva došla a nabízel se jen čaj, ale byl i skvěle vytopený bazén a hodina bezstarostného koupání a blbnutí bylo přesně to, co se mi k takové sobotě líbilo.
A že to mrňous všechno prospal a o ničem neví? Nevadí, všechno jsem mu to nafotila, aby jednou věděl.
$$OBR276496$$


    

18 komentářů:

  1. To je to maličký ... ale moc se nedojímám, ty starosti v pubertě... ach jo ... ale nikdy není nic jistý!!!

    OdpovědětVymazat
  2. zuzi,plně tě chápu! Kdo ví, co čeká mě?

    OdpovědětVymazat
  3. A to zase...já se dojímám a klidně to přiznám (úsměv)

    OdpovědětVymazat
  4. No teda......taková hezká sobota...A já lítal po hřišti, jak utrženej ze řetězu...*smích*

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi, Aleko,zatím se mohu dojímat, protože mám od Alex slib. Povídala mi, že až budu tak stará, že na něj nebudu stačit, že ho srovná sama. *mrk*Galahade, lítat na hřišti taky nemusí být k zahození. To dělal včera kde kdo, třeba různí tenisti .. na Davis Cupu a tak..

    OdpovědětVymazat
  6. Kamarád máhezkou bazéno-koupelnu ...

    OdpovědětVymazat
  7. Nemusí, nemusí...ale já to narozdíl od nich dělal zadarmo. Znáš to ne - dobrý pocit z pohybu, chmelení...totiž tmelení kolektivu a tak...

    OdpovědětVymazat
  8. To víš, Gombo, nasomrovat se někomu do bazénu, či vířivky, na to mě užije.*vodomilný mrk*

    OdpovědětVymazat
  9. Galahade,dobrý pocit je někdy lepší než ty prachy. Ale jenom někdy!

    OdpovědětVymazat
  10. Čistě technický dotazMáš plavky deponovány u kamaráda, trvale je vozíš v kočárku, nebo kamarád přítomnost textilu v bazénu vylučuje?

    OdpovědětVymazat
  11. Rowdy hnidopich,tak to jsem tedy zvědav. Osobně typuji na Báru, oděnou pouze do osobního kouzla :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Rty máš teda starosti:-)))))))

    OdpovědětVymazat
  13. Hnidopichu,čím jsem si od tebe zasloužila takovou otázku?!Motoneználku, co kdybychom vymysleli nějakou jinou tipovací soutěž? *smajlík se sepjatými ručičkami a prosebným pohledem*

    OdpovědětVymazat
  14. Ale to zas nemně právě ta technická (10)také velmi zaujala. Protože já když jezdím s kočárem ( sice už coby babča) tak na toto tedy nepamatuji. Kontroluji max. stav plínek, pití,m a kyblíčků, tak jestli něco nezanedbávám. Ale když ono zase už to naše není tak mrňavé, aby si tak krásně prospalo odpoledne u cizího bazénu. Takže mně je vlastně už ta informace také na nic. I když ...

    OdpovědětVymazat
  15. Elizo,nikdy neříkej nikdy. Rozhodně si plavky do kočárku přidej. Tak jako Gleep si musela do výbavy v kočárku přidat misku na napití pro krkavce. http://www.gleep.bloguje.cz/575101-vzdy-pripraven.php

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna jsem tu vypočítávala, jestli mám \"při cestě\" nějaký ten bazén, abych plavky přihodila, ale ?naštěstí? ne. A tak jdem plavat dneska sami na mimískovej kurz, abych mu to vynahradila. Taky musím s politováním oznámit, že jsme přesedlali na sporťák a ten má sedátko níž. Takže do koše pod sedátkem se vejde míň věcí, což je pro mě tragické... (šibalský mrkáč)

    OdpovědětVymazat
  17. Důležitý je,aby to \"někdy\" nenastávalo příliš zřídka...

    OdpovědětVymazat
  18. Gleep,mojí \"přebalovací tašce\" se zničeho nic začalo doma říkat \"montážní brašna\" proč asi, že? Nechybí v ní nic!Galahade, nenapsal jsi to nějak opačně? Neumím se zorientovat, zda chceš dobrý pocit nebo velký prachy. Ale jak tě znám, tak hlavně ty pocity, na penězích nezáleží *rozjuchaný mrk*

    OdpovědětVymazat