Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 11. února 2008

Rum k snídani,

pivo k večeři

Jsou někdy věci, které se dějí, aniž by člověk chtěl.
Jednou se stane, že upadnu do podezření, že máme dva bloggeři jeden společný počítač a pak se nečekaně provalí, že máme dva bloggeři  společnou konvici na čaj.
No, přiznávám, je to pravda.

$$OBR315735$$


V praxi to funguje tak, že onen druhý majitel, kterého nemohu jmenovat, aby neměl průšvih, každý den povečeří dle obrázku, sedne na kolo a jede mým směrem. Potkáváme se na půlce cesty, někde u Moravské Třebové.
Předá mi konvici a oba se vracíme do svého domova. Já si do ní ráno udělám čaj a jak ho mám vypitý, sedám do auta a obykle to vychází kolem poledne, setkáváme se s druhým majitelem opět u Moravské Třebové, abych mu konvici předala na jeho večerní čaj.
Je to fuška. Už jsme uvažovali, že bychom to asi řešili prostřednictvím TopTransu, PPL nebo DPD, z České pošty máme strach, mohlo by se stát, že bychom několik dnů nesnídali ani nevečeřeli.
Prima je, když se dohodneme, druhý majitel si k večeři dá pivo a já k snídani kávu. Nebo když jeden z nás jede na dovolenou a je rozhodnut nebrat si konvici sebou. Nebylo nic horšího, než to nedávné denní ježdění do  Irska, to už teda fakt ne!
Jediná komplikace na obzoru je ta, že jsem od včerejška začala ráno pít pouze vodu s citrónem a troškou medu a chtěla bych začít s čajem k večeři.
To bude krizovka!

P.S. Rowdy promiň, nemohla jsem si pomoct! *smějík*

21 komentářů:

  1. :-)))))))))))vidím, že ti nechává v konvici i pytlík s čajem na druháka:-))))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Báro,Tak dej pozor, ať tu konvici někdo z vás při tom neustálém přesouvání nerozfláká;-)

    OdpovědětVymazat
  3. JInak Báro koukám, že tu konev taky nemáš prakticky kam postavit:-),kam bys opřela housku?:-))

    OdpovědětVymazat
  4. no..občas se to prostě stává a logická logistika má smůlu. Ech, ale nějak se člověk profláknout musí:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teď teprvevidím Báro, že to opravdu nemáš jednoduché :-)). Neuvažovali jste někdy o stěhování? Nemuselo by to být přímo do Třebové. Mohla by ses například usadit někde v okolí Mohelnice(je tam každý rok velký motorkářský sraz, nenudila by ses) a majitel druhé poloviny konvice třeba ve Svitavách. Tím by se podstatně zkrátily konvicopřepravní vzdálenosti. Nebo by jste mohli oba bydlet v jídelním voze rychlíku R 704 Galán. Já vím že je to hodně revoluční řešení ale považ že tím by problémy s konvicí téměř zcela odpadly :-)).

    OdpovědětVymazat
  6. A ten hrneček,co stojí vedle a vypadá, jako že ke konvici patří... ten máte taky společnej?

    OdpovědětVymazat
  7. skús granulovaný čaj,ten si zaleješ priamo do hrníčku a odpadá problém s konvicou!

    OdpovědětVymazat
  8. motoneználkumyslím, že neuvažovali! :-))

    OdpovědětVymazat
  9. no díky Báro, eště že nemenuješ, to by fakt moh bejt průšvih jak mraky :-)))))

    OdpovědětVymazat
  10. Titulekhodný barmanky, perex od hospodské, a pak se z toho vyklube logisticko dispečerský rébus pro několik přepravních společností a jednu konvici *chichta*

    OdpovědětVymazat
  11. Mod, ten pytlík s čajem nechávám já mu!Kamio, ani nevíš, jak jsem při tom opatrná.Liško Ryško, není to jednoduché :-)).

    OdpovědětVymazat
  12. Mod,kdybych tam ještě někde opřela housky, tak už je nikdy nenajdu. Možná někdy, až budu hledat ocet...Billy, copak na blogu, ale když se to proflákne v reálu, to je tóčo!Motoneználku, fakt existuje Galán? Tenhle termín jsem naposledy četla v Kladivu na čarodějnice. Brrr :-))Já si totiž tenhle problém hýčkám, abych náhodou neměla nějaký jiný, horší. Galahade, to je mistička - solnička a je jen moje. Kopretinko, to jsem ještě nikdy nepila, ale prý se má v životě zkusit všechno, budu o tom uvažovat.Rowdy, nikdy bych nejmenovala. Konspirace, to je má druhá přirozenost!Gombo, a nějaké řešení bys neměl? Kudy jezdíváš vždy v pondělí, v úterý, ve středu, ve čtvrtek a v pátek?

    OdpovědětVymazat
  13. Báro, neměl.Ve středu jedu kolem, ale nikoli do Pirknpurka, páč do Budějc :)

    OdpovědětVymazat
  14. JOsolnička je jen Báry, ale ta Niva, ta je určitě taky putovní:)))

    OdpovědětVymazat
  15. Gombo,tak Budějice jsou úplně mimo. Co se dá dělat.Mod, nééééé!!! Putovní Niva ani náhodou!!! Normálně jsi mě vyděsila.

    OdpovědětVymazat
  16. Mod., kde tam vidíš jakou Nivu? Já jen Sanu, vlastní sestru másla :-)G., no ještěže tak, ještě bys nám přejel místního starousedlíka, co občas ucpává průjezd vlastním tělem...

    OdpovědětVymazat
  17. R.to není Sana, to je Lučina:-))

    OdpovědětVymazat
  18. Jo!To je Lučina a mám ji moc ráda a nezprotiví mi ji ani ta hrozná slečna z reklamy.

    OdpovědětVymazat
  19. To na to štrapácování vypadá celkem zachovale, neodřeně, a čistě. já bych ale raději to preso, to je taky putovní?

    OdpovědětVymazat
  20. Eli,presso je daleko zranitelnější. Úplně mi stačilo, když jsem si ho jedinkrát kdysi přemisťovala z baru domů.

    OdpovědětVymazat