Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 6. května 2008

Já jsem ředitel,

špitl elegantní mladík v kadeřnictví, ve chvíli, kdy mu učnice vyčesala kohouta a chystala se vyholit mu  prostor kolem uší... (zaslechnuto dnes ráno)

Touláme se s Mrňousem, jak jen čas dovolí.
Trochu si u toho fotím a relaxuji, často vytahuji malého z kočárku a jdeme si přivonět k nádherně zelenému, čerstvě obrostlému modřínu, osahat růžovou záplavu květů sakur nebo jen stačí fouknout do chmýří odkvetlé pampelišky a je to zážitek jako hrom, oceněný smíchem a užaslým pohledem malého objevitele.
Objevujeme svět a i já si po letech znovu uvědomuji jak je to krásné, když po rozverném deštíku voní vzduch žížalami a všechno je takové čerstvé, jakoby právě narozené. Mám čas se zastavit a vychutnat si to a navíc si to vše užít "dvojmo" se Štěpánkem.

Tenhle obrázek je ještě ze Štramberka z minulé soboty, kdy nesmělé sluníčko vylákalo černou kočku na černou střechu a já se snažila zachytit tu pohodu. Jen hejno ptáků kolem, mou pohodu nesdílelo, vždyť kočka jim sobecky zabrala střechu na celé dopoledne.

$$OBR336162$$

A pak jsem neodolala vítacímu psovi, který opřen o plot bedlivě sledoval davy lidí proudících mu kolem jeho území a občas si na někoho štěknul, ale většinou jen blahosklonně shlížel na nás, hloupé lidi.

$$OBR336163$$

Tohle už je na naší "domácí trase" v proláklině zvané Rampouch, kudy teče úzký potůček a na jaře je tam tulipánově a v létě zase omamně od hlasitého hukotu včel a silné lipové vůně.

$$OBR336164$$

Ty elegantní zrcadlovky si ne a ne nechat na očích, ať zoncna šajnuje jak chce, náš frajer to hodlá ukoukat bez nich a já pak musím složitě manévrovat s kočárkem a nechca tak u kolemjdoucích vzbuzuji dojem, že mi občas hrabe, když jedu všelijak pozpátku, jen abych to sluníčko oblafla. 

$$OBR336165$$

24 komentářů:

  1. Paráda :-) Ty víš, jak člověku navodit tu správnou náladu...

    OdpovědětVymazat
  2. báro,to chce kšiltovku, nebo přehazovací rukojeť ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Johnny,to mě těší!Buteo, poprvé po letech na mě jaro nepůsobí depresivně. Dřív se mi to občas stávalo... s malým je mi fajn.sedmi, kšiltovku máme, to funguje a přehazovací rukojeť nemáme, tu jsem musela alternativně nahradit slunečníkem.

    OdpovědětVymazat
  4. Vítací labrador:-)) kvůli Zlatu jsme museli svého času přidat dvě klády na plot, protože několikrát přivítala pošťačku tak, že na ni ze samé radosti přes 2metrový plot skočila:-))))))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky! Jde z nich taková pohodová nálada. :o))))

    OdpovědětVymazat
  6. Oli,to i já si sem dávám, abych tu pohodu měla někde, až ji nebudu mít v reálu :-)Mod, tomuhle pejskovi také evidentně zvyšovali!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Kočárek značky Apollo, zadeček značky Saturn 5! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kamio,určitě! Saturn 5 je vyhlášená značka. A dnes se mi podařilo bez větší práce prodat hluboký kočárek jen s prodělkem 1500 Kč, což je skvělé, ale sami mi přišli říct jedni nastávající rodiče, že by ho chtěli, že se jim líbí! Jupííí

    OdpovědětVymazat
  9. No tak sláva!Dodáme to na botičky, kdybychom náhodou někde jednu ztratili a domů přinesli jen jednu:)

    OdpovědětVymazat
  10. Kam,tolik ale boty pro děti nestojí, natož jedna!:-))

    OdpovědětVymazat
  11. frajer je frajer. :-))) a naši frajeři taky nechtějí brýle na nose. Dokonce i frajerka, ačkoliv je frajerka, je snese jen pět vteřin. A fotky moc prima.

    OdpovědětVymazat
  12. Báro, a s Apollem jste oba spokojeni? Přemýšlím, že ho koupím, tak jen jestli nemá nějaké mouchy :-)Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  13. Kamio,nelekej, ztratit botičku, tak je po mně!Mod, na radu paní doktorky jsme koupili takové pěkné botičky (značkové Elefanty)za 999,- a já pak v témže obchodě sobě jedny za 247,- a tak to asi na nějakou dobu bude pravidlem.Katchabo, Apollo má jednu velkou mouchu, zdá se mi, že je pro větší a starší děti, ať dělám, co dělám, Štěpánek je tam jakoby pohozený a sjetý a nemá pohodu. Ono je to vidět i na té fotc a když mu dám nánožník, tak přes něj ani nevidí. To v golfkách sedí o mnoho pohodlněji. Ale jak doroste, bude to lepší. Výhoda byla cena (2999.-) a absolutně skvělé rychlé složení do auta a pak opětné rozložení jednou rukou! Jízdní vlastnosti dobré, jezdíme hodně v terénu a zvládá to.Šťastnou ruku při výběru!

    OdpovědětVymazat
  14. jenio,už si na ty brýle pomalu zvyká. Zato slunečníkem cloumá, až se bojím, co z něj zbyde :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ano, vzduch vonící rozjetými žížalami, nádherná jarní poezie :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Vidímže Junior už přezul na letní gumy. Tak to s tím taky nebudu otálet.

    OdpovědětVymazat
  17. Rowdy,SADISTO! Já vím, že občas se nějaká ta žížala nešťastně připlete, ale zvláště cyklisti by měli dávat pozor!Motoneználku, i já už přezula na nové letní gimy, staré galusky po šesti letech dosloužily a už mě příště z technické za to nikdo nevyhodí.Ještěrko, asi se bál ztráty autority :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Báro, cyklisti v té kaši už jen kličkují, pozor musí dávat na smyk :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Taková pohoda a klid dýchá z těch fotek. Z písmenek taky, celé je to takové hezky pozitivní:)

    OdpovědětVymazat
  20. Rowdy,kudy jezdíš? Prý kaše... BOŽE! :-)Baníčku, šátek přes oči je to nejlepší v mnoha životních situacích.misstriss, já si tady tu pohodu úmyslně pěstuji, protože alespoň někde ji pak zase najdu.

    OdpovědětVymazat
  21. úvěrová společnost, která mi poskytuje půjčku ve výši 5 000 000,00 USD, když ostatní investoři půjčky zanedbali moji nabídku, ale pan benjamin lee mi poskytl úspěšnou půjčku. Jsou přímo zapojeni do financování půjček a projektů z hlediska investic. poskytují finanční řešení společnostem a jednotlivcům, kteří hledají přístup k fondům kapitálových trhů, mohou vám pomoci financovat váš projekt nebo rozšířit vaše podnikání .. e-mailový kontakt :::: také 247officedept@gmail.com nebo napište na číslo whatsapp na + 1- ( 989-394-3740)

    OdpovědětVymazat