Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 24. září 2008

Návrh na svíčku

pro mrtvého milence

Že jsou mezi některými věcmi, kde by to ani člověk nečekal, samci a samičky, to vím už dávno.
Kolikrát se stane, že se na něco podívám a je to jasnej samec, třeba mobil nebo auto. A pak zase vidím jiný mobil a je to samička jako vyšitá. Ale že i mezi svíčkami jsou samci a samičky, to mě vážně překvapilo.
To jsem si někdy na začátku léta koupila svíčku (v tu dobu jsem ještě vůbec neměla tušení, že je to svíčk) a dala si ji do kufru auta, že až bude chvilka zapálím ji na jednom hrobě.
Jenže při mé chaotičnosti jsem na celý hřbitov zapomněla a na svíčku také.
Minulý týden jsem si byla nechat u kamaráda vyměnit prasklou žárovku v zadním světle a jak kamarád zvedl kobereček v kufru, aby se dostal, kam potřeboval, ze schránky na lékárničku na něj vypadl tenhle svíčk.
No, to bylo řečí... ale copak já můžu za to, že mu tam přes celé léto bylo asi pěkné vedro a tak si tam v tichosti harašil?

$$OBR365526$$ 


P.S. Svíčk, podle vzoru "kočk" (c)

29 komentářů:

  1. nevídané!Tý jo, to je teda chlapák! Kaplický by měl inspiraci! (A co to vlastně je - voskové bubliny?)

    OdpovědětVymazat
  2. abu,raději nic *stydlík*zuzi, svíčk stál v té přihrádce v autě na hlavě a vosk pomalu vytékal, když na auto pražilo sluníčko. Ale možná to bylo úúúplně jinak *zase stydlík*

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych to radši zarval zpátky... beztak to bude nějaký mimozemský sliz!

    OdpovědětVymazat
  4. Kamio,zarvat zpátky to nelze. Tohle je nevratné, takže asi opravdu mimozemské.

    OdpovědětVymazat
  5. já tam vidím spíš prstíky než něco nemravnýho :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dewberry,já v tom vidím chapadélka, ale v reálu se každý hned usměje a má neslušné komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jasně...to je šestiprstej fakáč. Copak tím chtěl svíčk asi naznačit? :-P

    OdpovědětVymazat
  8. Ze by...vztycenej prostrednik? No jo, ale dyk je tech prstiku vlastne 6...;o/

    OdpovědětVymazat
  9. Sííím, mám dotaz!!!Na kterém hrobě to TEĎ zapálíš ,-) ???

    OdpovědětVymazat
  10. @Teo,určitě mi naznačil, že nemám pobíhat po hřbitovech a hledět si živých!Gombo,TEĎ nikde, protože už to nemá knot. Ten zahučel někam do nitra. Asi.

    OdpovědětVymazat
  11. To máte jedno, fakáč, chapadélka, voskové bubliny... hlavně, že to nemluví!

    OdpovědětVymazat
  12. Kamio,kdyby... zrovna před chvilkou mi to dělalo podivné návrhy...

    OdpovědětVymazat
  13. Báro,zeptám se opatrně... co aktuálně piješ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Báro, a znáš křupk? Z oblíbených kukuřičných křupek se taky občas jeden vyloupne :D

    OdpovědětVymazat
  15. Bároteda, necelý půlrok se semnou kamarádíš, a už toto! :-))

    OdpovědětVymazat
  16. ???Já bych to raději neotvírala, co když po těch šesti prstech vylezou ještě tři ruky a pak dvě hlavy, o ne raději pryč s tím!

    OdpovědětVymazat
  17. Buteo,to vypadá, že ti došla písmenka... he?Mod, co mi tím chceš naznačit?!Sedmi, křupk mi do jogurtu ještě nepřistál, ale znám jednoho pana Křupku a to je tedy pěknej vejlupek! :-)Hadimrško, máš pravdu, otevřít to zatím nikdo nezkusil.

    OdpovědětVymazat
  18. Bárono, že to je strašný:-))

    OdpovědětVymazat
  19. Mod, CO??je strašný? Že mi v autě haraší svíčk?

    OdpovědětVymazat
  20. [15] Tak to jo. a copak Ti říká svíčk? tak mě napadlo... nevyrvala jsi to z motoru? Tam by Ti to pak chybělo, valilo by to na tři válce!

    OdpovědětVymazat
  21. Kamio,já to po tom ředidla dočidta zapomněla...raději.Mé POLOviční auto by zvládlo i 2 válce. Teď na té diagnostice, co auto poskalovalo jako jankovitá koza, povídal pan technik, že mu to na displeji píše chybu na 1.,2. a 4. válci. To udělal(y)i určitě ti svíčkové, darebáci! Zase BINGO, Kamio! *souhlasný checht*

    OdpovědětVymazat
  22. Bárov souvislosti s tím nadpisem ano:-), abys nedopadla, že ti co nemaj slof, o Tobě začnou rozesílat veselé mejly, zbytek už znáš:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Mod,doufám, že toho se nedožiji a pokud ano, stejně nic nenadělám. Teď mám v plánu asi tak tři spoty na úplně jiné téma, takže třeba veselým mailům uniknu.Jasoni, za @Teem musíš k @Teovi, já ho tady ve skříni nemám.

    OdpovědětVymazat
  24. ahoj Bára,to je teda parádny svíčk ;-) btw, ma potešuje, že ešte niekto okrem mňa rozoznáva napr moby samce a samičky ;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj SV,no to je přece jasné s těmi samečky a samičkami!!! Díky za pochopení :-)

    OdpovědětVymazat