Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 28. listopadu 2008

Chcete se zbláznit?

V Bruntáli to jde nejrychleji.

Ani letos se mi nepodařilo prosadit, že Vánoce zrušíme a budeme dělat jakoby nic. V rodinách, kde jsou malé děti (promiň Alex) a staří rodiče (promiňte též), takovou věc prostě udělat nelze. Nezbylo mi tedy, než opět začít vymýšlet, čím koho potěšit, rozesmát, příjemně šokovat nebo láskyplně vytočit.
Máme dnes 29.listopadu a já mohu zahlásit HOTOVO!!! Mám dárky pro všechny, pro které jsem chtěla, snad ještě nějaké drobné dodělávky dle momentální inspirace, ale to gró je doma v almaře.
Moc to zde rozmazávat nemohu, nevím, čí oko by sem mohlo nahlédnout a pokazit si překvápko, ale o tom, jak jsme jeli nakupovat malému Destruktorovi, o tom se zmínit mohu, bo zatím mi blog nečte.
Široko daleko vyhlášenou prodejnu Miki Fun jsme po narození mrňouska navštívili už loni na podzim, ale spíše ze špionážních důvodů. Koupili jsme mu jen pár hrkáčků a měkkce plněné plyšáčky na usínání do postýlky a HLAVNÍ kořistnickou návštěvu naplánovali v termínu "do roka a do dne".
Chtěla jsem zde malému vzít velkou Tatru, abychom ho na ní mohli vozit, odrážedlo, nějakou variaci na tříkolku a houpacího koníka nebo kohouty.
Všechno dopadlo jinak.
Tatru dostal k 1.narozeninám od našich, odrážedlo v podobě stříbrometalické motorky nám dala hodná teta Modona, s tříkolkou jsem to nevydržela já a houpací kohouti čekali na darebu, jako překvapení, minulý týden u chůvy.
Ovšem, vzhledem k tomu, že ještě asi stopadesát jiných věcí mrňousek nemá, jelo se do hračkového ráje stejně.
Věřím, že každý, kdo tam vstoupí poprvé, je unešen a v šoku, protože tolik hraček na jedné hromadě nemůže nechat v klidu vůbec nikoho. Přeplněné regály, tvořící nekonečné uličky, táhnoucí se za obzor... to byl můj první dojem. Všeho tolik, až člověka zachválí iracionální obava, že si z toho množství nedokáže vybrat. Pro dítě ve znamení Váhy, to tady musí být jistá smrt :-).
Obdivuji rodiče, že se odváží vzíti sem své děti, neboť i dospělý má co dělat sám se sebou, aby to ustál.
Ono stačilo chvíli vnímat útržky rodinných rozhovorů kolem sebe:
Manžel k cca osmileté dceři a její mamince:"Nechcete náhodou zaplnit celý barák jenom hračkami?" 
Nastávající maminka ke svému otci:"Dědo neblázni, tak velký pokoj mít nebude!"
Tatínek na syna:"Máš povoleno jen tři hračky. Vyber si které a zbytek odnes, kde jsi to vzal."
Jiný tatínek na syna:"To druhé auto vezmu, jen když slíbíš, že začneš uklízet pokoj..."
A tak dále, no zábavy kopec.
Úmyslně jsme jeli v neděli, protože to jsou tady na ty nízké ceny ještě 10ti % slevy, takže třeba největší Merkur 8, se nám podařilo koupit o 900 Kč levněji, než ho nabízejí u nás v hračkárně.
To nevadí, že si poleží pár let ve skříni. Mám radost, že bude pro mrňouska nachystaný a už se těším, co postavíme. Mě tahle hračka nesmírně bavila, ale v družině jsme měli jen dvě sady a směli si s nimi hrát pouze kluci.
Nemohli jsme rozhodně odejít bez koleček na písek, několika druhů kostek, stavebnice dřevěného vláčku a nádraží, sady nářadí od vrtačky až po pilku a svěrák a od Alex jsem též několikrát slyšela:"Jééé, můžu si tohle vzít pod stromeček sobě?"
Suma sumárum, stálo nás to asi pět tisíc a to jsme byli docela žabaři, protože jsem si odnášeli jen jeden pytel.
Aby bylo jasno, tam se nenakupuje do trapných mrňavých igelitek. U pokladen jsou role s velkými černými pytli na odpad a to je tady základní jednotka nákupu.
Teď jsem se dívala na Mikifunovské stránky a mají tam oznámení, že provoz e-shopu je dočasně zastaven.
Asi tuším proč.
Po zešílevších zákaznících patrně zešílel i personál.
Přeji brzké uzdravení, Vánoce jsou co by dup!
 

25 komentářů:

  1. Pro dítě ve znamení Váhy to tam je na jistě půldenní pobavení:) Pochvala za skloňování vlastního jména \"Bruntál\", zcela správně použit skloňovací vzor:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kamio,to se nám to laškuje, než mi nějaký Bruntalák přijede dát čušku do frňáku!

    OdpovědětVymazat
  3. Prosimtě, tolik peněz tam utratit (co mají jiní na měsíční živobytí), za to by vám měli líbat ruce!

    OdpovědětVymazat
  4. To bylo první, co mě napadlo, kolik tam musel být za tu neděli obrat... šílený!Nejvíc mě odrovnal houpací mluvící dinosaurus. Ale neboj, nekoupili jsme ho, jsem šílená jen do určité míry :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dřevěný vláček s kolejema a nádražíma a všímmožným,mají Gremlini z Ikey, ale netuším kdo to koupil, já to naštěstí nebyla:-).Táčky jsou dobrý dárek, Adámek si s nima děsně užil, než mu je Mates zlomil.Filip dneska přivezl další kolo, to dostane asi Mates.

    OdpovědětVymazat
  6. Mod,to se Filip spletl!!! O kolo jsem ježíškovi psala já!

    OdpovědětVymazat
  7. Bároaha, tak tos to asi dala za špatné vokno:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mod,uvidíme, třeba tam kolo najdu, to bych byla fakt ráda!

    OdpovědětVymazat
  9. Bárojá jsem si napsala koně a Afriku:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Děvčata,koukám, že ani jedna jste tam nenapsala nic rozumného pro svět, takže letos pojede Mod.tam, kam jezdívám já (tedy do Nikam) a Bára dostane kolo česneku!

    OdpovědětVymazat
  11. Kam.no bůh zaplať, že nejsi náš Ježíšek:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mod,já bych mohla leda napsat Ježíškovi, aby mi ty dva koně ze zahrady odnesl, abych se tam nebála chodit :-).Kamio, to mám ještě štěstí, že zrovna kolo česneku, při tvém drsném smyslu pro humor to mohlo být i kolo toaleťáku.

    OdpovědětVymazat
  13. Báro,já zas tak drsný humor nemám, tohle bylo první, co mě napadlo, i když... uznej, že v některých situacích může být (dle pohádky) toaleťák nad zlato;-)Mod.,no to ať vám zaplatí kdo chce, ale proboha PROČ CHCEŠ KONĚ? Jako boty? Nebo fakt zvíře?

    OdpovědětVymazat
  14. Kam.:-)))))))))))) boty nééé:-) fakt zvíře, a jak proč? přece proto, abych si s ním mohla povídat, naučit se na něj vylézt, posléze jezdit, posléze dobře jezdit:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mod.,tak to radši prokonzultuj s Ještěrkou, nejsem si jistý, jestli kůň nepotřebuje daleko více péče, než pesy a taky ty veterinární zákroky jsou o dost dražší a tak vůbec... promysli to pořádně!

    OdpovědětVymazat
  16. Kam.s Ještěrkou jsem o to, hovořila už před rokem nejmíň a promejšlím to už dýl jak 2 roky, nejmíň:-))

    OdpovědětVymazat
  17. A do postele ho brát nebudu:-)))

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to jo, zodpovědný přístup, to chválím! Včetně postele! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mod,tobě by se tam kůň velmi hodil.Kamio, tobě by se kůň velmi nehodil :-DV tom případě je dobře, že po něm neprahneš ty, ale Mod.

    OdpovědětVymazat
  20. Báro,já si s koňovinami vystačím sám, ovšem sem tam se z toho stane krávovina jak pes;)\"Ty pse! Ty jsi vůl jak prase!\" počastoval jsem svého tehdejšího pejska, když něco provedl, už ani nevím, co to bylo:)

    OdpovědětVymazat
  21. Kamio,já zas zrovna před chvílí řekla Kimbě, že je prase jako kráva... to si nevybereš. Mazlíček při slově \"košon\" už automaticky chrochtá :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Ha, a co teprve máma váha a dítě taky váha? :D

    OdpovědětVymazat
  23. sedmi,no to tam ani nechoď! :-)))Víš, co já dělám, když se nemohu rozhodnout mezi dvěma kusy něčeho? Beru oba. Hrozná vlastnost.

    OdpovědětVymazat
  24. jenže to bych tam nechala všechny peníze :P

    OdpovědětVymazat
  25. sedmia to přesně se mi stalo. Ale máme pytel hraček. HRAČEK(!) Kamio! :-)

    OdpovědětVymazat