Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 13. listopadu 2008

Nové policejní radary

z dobře informovaných zdrojů

Minulý týden jsem narazila na radary fikaně vmontované do svodidel a hned za pár dní další novinka.

Ten divnej puchejř, co má tohle vozítko na levoboku, není mimoděložní těhotenství, jak by se mohlo někomu zdát, ale nový podraz, číhající na řidiče.
Takže si to dobře prohlédněte, ať víte, na co si dát pozor. A ještě bych jen tak lehce zmínila, že zkoušky tohoto nechtěného společníka na silnicích probíhají momentálně v Olomouci.
Pššš...

$$OBR375364$$
$$OBR375365$$

20 komentářů:

  1. Pěkné...To je fakt zajímavé :) Konečně se z něčího blogu dozvím užitečného. Co to je značku auta?

    OdpovědětVymazat
  2. No, nechtěný společník... jak se to vezme. Dnes jsem ujel 150 km. Po dálnici a pak přes celou Prahu a zpátky. Nikde žádnej policajt a za volanty aut s tryskovými motory větší než malé množství dobytků. :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Flegmatiku,já to nefotila, značku auta ZATÍM nevím. Zkusím popátrat.@Teo, cítíš to jako já. Ale \"nechtěný společník\" je to pro mě z důvodu, že třeba sami policajti mají v zákoně, že jejich auta musí být viditelně označená. A protože z praxe vidím, jak dobytci jezdí 120 přes dědinu, nikdo je nestíhá a schovaní policati měří těsně za cedulí města a kasírují každého, kdo má na tachometru 55km/hod. To mi vadí!

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě to vypadá na Daihatsu Sirion, asi nějaká speciální edice pro policajty :)http://www.subaru-daihatsu.cz...htm

    OdpovědětVymazat
  5. To je hustý!Jinak souhlas s tím, že hluchavky nejsou vidět, ale uvidím, jak se k tomu postaví nový ředitel dopravky, slibuje zlepšení, tak mu dejme šanci.Jo a Báro, policajti sice něco na ten způsob v zákoně mají, ale nevztahuje se to na všechny. Na kriminálku, forenzní apod. Takže radarová auta být označena taky nemusí. Navíc se domnívám, že ten zákon hovoří jen o jasném nápisu \"Policie\"...

    OdpovědětVymazat
  6. Tie fotky sú zo Slovenska, kolujú tu od leta. To červené auto má zvolenskú ŠPZ (resp. evidenčné číslo, či ako sa to teraz správne volá).

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, si moc nevyberes,tady zasejc zpokutovali policajti chlapa, co jel rychlosti presne podle predpisu na dalnici, za to, ze prej narusoval plynuly tok dopravy, jak by on moh za to, ze vsichni ostatni \"ridici\" si to hasili na plne pecky.;op

    OdpovědětVymazat
  8. Mno jo, není se co divit, vždyť Slováci jsou o krok kupředu, protože oni jsou o krok kupředu v čemkoliv, co zavání oškubáváním svých občanů. Ale není potřeba se radovat, my jsme hned za nimi v závěsu na devětadevadesátém místě...

    OdpovědětVymazat
  9. Ty brďo, já myslela, že rakovinou auta je rez, ale tohle... pěkný nádor! Mně funguje tachometr až po pěti minutách jízdy, jinak jedu pořád dvacet:)

    OdpovědětVymazat
  10. Flegmatiku,Daihatsu má dole ty prolisy, to bude ještě něco jiného.sunfreedom, dáme mu šanci a uvidíme, ale pokolikáte už čekáme, že se něco změní?!Lojzo, když to kolem mě před pár týdny šlo poprvé, moc jsem tomu nevěnovala pozornost, ale teď už se to nějak přiblížilo. *vyděšený mrk*

    OdpovědětVymazat
  11. Obyčejná ženská,tomu se až nechce věřit, ale možné je asi všechno.Kamio, souhlas!Čagi, mně na předešlém autě nefungoval tachometr vůbec a dva roky mi to nevadilo... ostatně poslední dobou mi vadí stále méně věcí...

    OdpovědětVymazat
  12. Jej já měla dojem, že tennový silniční zákon mezi jiným říká něco v tom smyslu, že nesmějí měřit z neoznačených vozidel! Ono to tak není?

    OdpovědětVymazat
  13. Tu druhou fotkujsem už pozorně nestudoval a ta je právě lepší. Jsi všímavá a pohotová, musím uznat.

    OdpovědětVymazat
  14. Mod,to je právě to, že si to myslíš správně, ale asi to nikomu nevadí. Tady na maloměstě se měří téměř výhradě z neoznačené vínové feldy.Buteo, není nádor jako nádor :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Bároaha, no a jak to pak následně probíhá, když měřej takhle zakázaně?

    OdpovědětVymazat
  16. Jen ať měřej, a pokutujou ty, co opravdu něco dělají, pak jim na slušného občana nezbyde čas...

    OdpovědětVymazat
  17. Tady o tom též napsali článek: http://auto.idnes.cz...automoto_fdv

    OdpovědětVymazat
  18. Flegmatiku,tak auto jsi uhodl dobře, je to to Daihatsu a fotky evidentně ze stejného zdroje.Mod, když měří z neoznačeného auta, tak všichni platí a nereptají. Tak už to tady chodí :-//

    OdpovědětVymazat