Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 22. prosince 2008

Zabíjíme zdarma,

jedinečná akce.... nápis na prodejně s rybami.

Tihle hoši to pozítří zcela jistě nepřežijou.
Vám všem přeji, ať dopadnete lépe.

$$OBR381757$$

TĚM, KDO SEM NAKOUKLI, POSÍLÁM HODNĚ ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ A LÁSKY

27 komentářů:

  1. Tobě taky :)Zdraví, štěstí a lásku!Ne ten titulek ,-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě takyzdraví, lásku a štěstí:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Báro,i já se přidávám s přáním! Jak jsi mi kdysi přála v předstihu k narozeninám;-), tak Ti přeju teď já jen s dvoudenním předstihem:-) krásné vánoce ať si je všichni doma užijete!

    OdpovědětVymazat
  4. Ale sou tam chudaci namackani, ze se snad ani nehnou.To uz jim asi i to zabiti zdarma bude milejsi, nez se takto sardinkovat. Prejeme vam do baru jen vsecko dobre a krasne. ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Když šel Alfredo Manzini po ulici, řekl obchodníkovi, že nápis \"Zde prodáváme čerstvé ryby\" je moc dlouhý, každý přece ví že je prodává zde, a ne jinde. Druhý den podotkl, že \"prodáváme\" je taky zbytečné, každý přece ví, že nejsou zadarmo. Třetího dne prohlásil, že \"čerstvé\" je taky navíc, přece neprodává zkažené. Když se obchodník pod nápisem \"Ryby\" čtvrtého dne těšil, že spisovatel bude mít konečně radost, dočkal se této reakce: \"K čemu nápis Ryby? Jsou cítit kilometr daleko!\"Ještě jednou, požehnané Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné prožití Vánoc v nádherné společnosti . Ať máš doma všechny zdravé celý příští rok a spokojenost k tomu.

    OdpovědětVymazat
  7. Hele Báro,jsi skvělá holka a mám Tě rád, jen nevím, proč se mluví o té kádi plné dobroučké ňamky?. Jinak- zdraví máš zafixováno v genech, -štěstí, jak přeje Gomba, - záleží, co Tě udělá šťastnou. Obecný kyd a navíc na papíře asi ne?- Máš priority a do většiny není těžké se trefit, ale pouze těm, co umí.

    OdpovědětVymazat
  8. Chudinky kaprici. Nevim, jestli jsem jen ja tak outlocitna, ale nemohla bych si pochutnat na necem, co na mne jeste pred chvili koukalo. Jinak take preji pekne svatky.

    OdpovědětVymazat
  9. Barušněco mi došlo na poštu a prej to tam naštěstí bude až do 6.:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Šťastné a VeseléMyslím, že službu \"zabíjíme zdarma\" bych potřebovala nejen o Vánocích :) A nejen na kapry :) Snad takových okamžiků nebude v novém roce mnoho :)

    OdpovědětVymazat
  11. Gombo,díky!!!Mod, bude líp, já v to velmi věřím. Co říká na r.2009 numerologie?Lexulko, díky! Lepší v předstihu než potom. Však já to jednou zjistím, kdy ty narozky máš :-D

    OdpovědětVymazat
  12. OŽ,ono to v té kádi jen tak vypadá, kapříci tam obratně proplouvali, ale všichni chtěli vystrkovat ven ty tlamičky... také mi jich bylo líto.Díky za přání.Henry, také KRÁSNÉ VÁNOCE! U nás na stáncích nejsou většinou žádné cedule, jen někde, ale je to zbytečné, všichni to víme, JO :-)Elizo, díky, snad to všechno ustojíme, i následné svátkové tažení nechtěných tetiček.Buteo, priority si různě přehazuji, abych se mohla tvářit spokojeně, ale určitě na to časem nějak vyzraju, abych mohla zařvat \"JSEM ŠŤASTNÁÁÁÁ!\"

    OdpovědětVymazat
  13. Mod,naštěstí obsah obsah nepodléhá zkáze, jen jsem jim potvůrkám hlasitým musela ucpat čumáčky igelitovými bublinkami, aby se zatřesením neprozradili dříve, než je rozbalíš.Kharmino, a což teprve, když tu němou tvář pojmenuješ, to je hotovo! Nám teď plave ve vaně Dáša. Zítra ráno s ní pojedeme do přehrady...Looney, také mě mrzí, že je to jen sezónní služba. Snad během roku nebude potřeba :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Báro,také Ti přeji krásné Vánoce a hlavně pohodovou nadcházející saisonu. Doufám, i za nás všechny, že taková bude, přes všechny ty nepříliš optimistické zprávy, které se na nás ke konci roku valí...Službu \"Zabíjíme zdarma\" bych teď, jak sama víš, docela kvitoval s povděkem! ;-) Snad nebude potřeba...Rád vyřizuji srdečné pozdravy od Víly. Též se připojuje s vánočním vinšem. Těšíme se, až si někdy společně sedneme ke kafeti.Všem ostatní přeji, ať se vám svátky vánoční vydaří podle vašich představ a úspěšný rok 2009.Mějte se moc pěkně!http://vojta.i-veteran.cz...jta.jpg

    OdpovědětVymazat
  15. Vojto,díky za přání, myslím, že tvé \"slabí a neduživí padnou\" se nesplní!!!A teď už frčíme na zimák, bude se brusliiit!

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Báro,ze sms: \"Použij cement anebo maltu, ucpěte komíny, nepusťte Santu. Otevři okno, nasaď si kulíšek, dárky Ti přinese jen český Ježíšek.\" Ještě jednou pohodové vánoce..

    OdpovědětVymazat
  17. Včera mi na karetním dýchánku Tiborič konečně definoval, na co jsem nemohl přijít dvacet let. A sice - kapří řízky - obalené bahno. No a v tomto smyslu (byť kapry miluju, ale živé) pokračuji, neboť pizzu si v nedaleké pizzerii dávám nejradši \"Capri\", takže s vážným výrazem objednávám \"kaprovou s olivami navíc\". Naštěstí mi bahno nikdy nedonesli.Tobě taky vše nej:)

    OdpovědětVymazat
  18. Bárotak sem se dnes na tu poštu při průletu Prahou, vypravila, fronta se tentokrát neklikatila jen vevnitř a v chodbě, ale i venku před budovou, stáhla sem okenko a významně pohlédla na ženu stojící na konci, pochopila a pravila \" Ano,na balíky!\", tak sem to otočila a pod stromeček si dám tu výzvu k vyzvednutí:-), doufám, že potvůrky do ledna nepojedou:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Sabe,také všechno nej a nezapomeň dát ovocnému stromoví od večeře kosti... :)Kamio, díky. Jeden Američan, co jsem k němu chodila před časem na konverzaci mi vysvětlil, že kapři jsou u nich považováni za absolutně podřadné ryby, k jídlu nevhodné, protože jsou v rybníce totéž, co na souši potkani. Válejí se v bahně u dna a žerou odpad. On byl zapřísáhlý rybář, ale jen muškařil v prudkých vodách a naši kapří tradici moc nechtěl chápat. Tiborovi rozumím, párkrát mi též bylo \"obalené bahno\" předloženo k snědku...brrr. Mod, to je škoda, výzva nejde rozbalit a moc nepřekvapí :-/

    OdpovědětVymazat
  20. Bárojá jsem nenáročný divák a pak, důležité je žes na mě myslela:-)Mám poddotaz, úplně mimo, prosím tě, píšeš smsky proto, abys na ně dostala odpověď? Já si s tím nevím moc rady:-)

    OdpovědětVymazat
  21. [19] Baro, je to pravda s tim kaprem,ani v Kanade by ho nikdo nechtel jist, natoz pak o vanocich. ;o)

    OdpovědětVymazat
  22. Milá BároMoc Ti preji krasne svatky a splneni vsech pranicek.Dekuji za PF,Destruktor s flanderou Ferneta je skveleeej :-))

    OdpovědětVymazat
  23. Všetko ešte nie: Destruktorkovi všetko najlepšie k dnešnému sviatku!

    OdpovědětVymazat
  24. OŽ,mojí rybí \"jedničkou\" jsou lososí filety a nudličky z vepřové kýty :-).Cheorchio, díky. S Destruktorem se sranda. Poslední jeho kousek je ten, jak si v práci stoupl k přepravce s prázdnými flaškami od piva a zatímco já nosila další přepravky, on dojížděl v hlubokém záklonu jednu láhev po druhé. Díky bohu, že tyhle lahváče všechny přelévám do sklenic... :-DAhoj Motoneználku, JO!Lojzo, díky, však také dostal dnes mrňous ode mne další várku dárečků :-)Mod, na poddotaz bych normálně odpověděla ANO. Ale život posledních týdnů mě naučil, že to tak není (o mailech ani nemluvím!!!).

    OdpovědětVymazat
  25. Manzel dostal rybu taky -duhoveho pstruha, na panvicce opeceneho. Ale predkladat veprovou kytu, coby rybi specialitu, to jeste neznam... ;o)

    OdpovědětVymazat
  26. Obyčejná ženská,to náš dědeček má rád vepřovou nebo kuřecí náhradu, on ryby moc nemusí, nerad bojuje s kostmi. Duhový pstruh...mňam *mlsný mrk*

    OdpovědětVymazat