Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 24. února 2009

Co mě fakt rozesmálo

Dělají penisy ze sněhu a NECHTĚJÍ PŘESTAT!
Poslední dobou jsem neustále v letu a vrcholem toho je moje čtení předplacených sobotních novin s týdenním zpožděním. Posledním stádiem tohoto stavu už je jen nepřečtení novin vůbec, i to tady párkát bylo, ale tak zlé to tentokrát zatím není.
V regionální příloze MF Dnes mě pobavili šprýmaři ze Slavkova.
Čtyři přátelé uplácali obří penis a pobavili tím prý i strážníky městské policie, které k více než dvoumetrovému pánskému přirození přivolal školník z nedaleké školy. Zakročili, byť i jim bylo líto toto veledílo ničit.
"Bylo to povedené, propracované do všech detailů," ohodnotil dílo velitel strážníků.
"Do služby nastupujeme na šest a už čtvrt hodiny před tím nám školník volal, že tudy budou chodit děti," vysvětlil strážník, jak se o sněhovém penisu dozvěděli a proč museli zakročit.
"V těchto dnech je na takový monument dostatek materiálu," dodal.
I když socha neměla dlouhý život, ve městě způsobila značný rozruch.
Na výzvu městských webových stránek se ozvali její autoři, kteří uvedli, že je to recese a v rámci uchování anonymity se podepsali jen jako Tým sněžných penisů.
Samotné recesisty překvapilo, jaký zájem svým dílem vzbudili. Přiznali, že to není jejich první výtvor a že když bude z čeho, budou rozhodně tvořit dál.
"Nikdo z nás nemá sochařské ambice, je to jen lidová tvořivost. Doufáme, že místní se smyslem pro humor stojí za námi. Záměrně si vybíráme frekventovaná místa, aby si našeho uměleckého díla všimlo co nejvíce lidí," vysvětlují autoři sněhového přirození.
Slavkovský penis prý není jediné současné erotické dílo, na Vyškovsku v Nových Hvězdlicích stojí u kostela sněhulák s pánským přirozením a v nedalekých Kozlanech stojí u silnice sněhulačka s obřími ňadry.
A já končím optimistickým zvoláním:Sněhu dost, na Lysé hoře i 195 cm, takže tvořivosti se meze nekladou!
Obrázek přidán na tiché přání všech, ale jen Oby měla odvahu říct to nahlas :))




31 komentářů:

  1. Videla jsem fotku nekde v novinach a hrozne jsem se smala, pri predstave,jak si policajti daji rano rozcvicku na snehu pri boreni \"sochy\" :oD

    OdpovědětVymazat
  2. Cheorchio,oni jsou hoši policatští rádi, že si zablbnou se sněhem.
    Tu fotku tady mám taky, socha je o dvě hlavy větší, než policajt v čepici, ale ňák se mi po ránu nechce skenovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aspon ma mladeznejaky pohyb na cerstvem vzduchu:-) Falicke symboly tu byly vzdy, kdyby kluci byli mazani, mohli treba rici, ze se jedna o ispiraci davnymi kulturami a zadat satisfakci za zdokumentovane zniceni jejich veleorganu jinymi organy:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem tu fotku viděla, byl tam hezký strážník u té plastiky, jak to znalecky hodnotil :). Báro, jinak máš dobrej podtitulek, teda jestli je původní :))(udělat dobrej titulek je výhrou :))

    OdpovědětVymazat
  5. Školníci byli vždycky zvláštní entita. Ti se prostě nezmění a budou kazit mládeži radost, kde to půjde. Šmejdi (mrk).

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to já pamatuju školníka (Čendu Brzáka) z jiný líhně. Kdosi napsal na budovu školy cihlou. \"Brzák ho má malýho!\" No a druhej den bylo \"malýho\" křídou škrtnutý, nad tím napsaný \"velkýho\" a poznámka \"opravil Brzák\". :o)

    OdpovědětVymazat
  7. bosorrko,je to tak, kdo si hraje, nezlobí!

    zuzi, strážník byl hezkej, ale vedle \"sochy\" malej :)
    Ani nevím, zda mě podtitulek \"napadl\", že jsem ho viděla v těch novinách nebo mě opravdu napadl, už jsem to měla pár dnů rozepsané a noviny jsou v papírovém recyklačním košíku.
    Není nic staršího než včerejší noviny a včerejší spot na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. sunfreedom,to mě nikdy nenapadlo, asi jsem měla štěstí na dobré školníky...ale pořádek musí být.

    @Teo, já být Brzák, napíšu \"opravila Brzáková\" :-)

    OdpovědětVymazat
  9. 9Neznáš souvislosti... Čenda Brzák byl vdovec. :p

    OdpovědětVymazat
  10. Pořád lepší když se umělci vyřádí na sněhu, než sprejem v podchodech a na budovách:-)

    OdpovědětVymazat
  11. 10,no jo, tqak to si holt musel udělat vše sám...

    Sabino, to rozhodně!!! Tohle aspoň pobaví.

    OdpovědětVymazat
  12. Ale ja tu fotku nevidela,Baro, tak skenuj, skenuj. Tady lidi nemaj zadnou fantazii, a taky tu zrovna neni skoro zadny snih. Z toho centaku az dvou se toho moc nepostavi. ;o)

    OdpovědětVymazat
  13. Oby,ze dvou cenťáků toho fakt moc neuděláš, můžeš se snažit jak chceš :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ani ze dvou ani se dvema:-)Dik Baro za fotku, je to fakt dobra detailni prace:-) Být ale verejnym organem, nenechala bych se u toho fotit.. Takhle jednou na nejake eroticke vystave kamosku nekdo blejsknul u dvoumetroveho nafukovaciho velepenisu...A 2.den fotka s ní a obřím nafukováčem byla na 2. strane Blesku... Kamosce jsme pak na to rekli: nemas se nechat fotit s kazdym č.....m ! :-))) Neni-liž pravda?!:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Velmi realisticke dílo!!!!! --šikovná skenerka Bára :-)))
    p.s:me to pripomnelo tu fotku,jak je chlap u Mestske tabule s sipkou doprava.Na tabuli je napsano KOKOTI a sipka miri na tusim chorvatske policajty i s autem :-))))

    OdpovědětVymazat
  16. :-)))))))))Rozhodně je příjemné když největší kokot není strážník!

    OdpovědětVymazat
  17. No Baro, tos to tam muselanapsat, ze prikladas obrazek na moje prani? Ted lidi budou myslet, ze sem nejaka nemrava. A nahodou tenhle obrazek Silvie videla a rikala, ze to neni spravne, aby byl lulinek vetsi nez policajt. ;o)

    OdpovědětVymazat
  18. Obymozna tvoje pisemne prani ale mnohych nenapsane:-))

    OdpovědětVymazat
  19. Barmanka přitvrzuje. Teď mi to napadlo, že ten chlap je na snímku přiložen kvůli vzájemnému poměru, ne jen tak, aby se s tím monstrem vyfotill. Mám před barákem strašlivou sněhovou bariéru, myslela jsem, že udělám přes víkend iglů, ale tohle je výzva!!!

    OdpovědětVymazat
  20. zuzivysocháš příslušníka?:-))

    OdpovědětVymazat
  21. To je kachna. Vysochali mobilní anténu a senzacechtiví novináři z toho udělali drámo.

    OdpovědětVymazat
  22. 15,Bosorrko, to je člověk populární dřív, než se naděje :)

    No, Cheorchio, takovu fotku vyblejsknout, tak padnu. To se povede jednou za život.

    OdpovědětVymazat
  23. Mod,to rozhodně! A raději pryč od tématu, než mě zavřou.

    Oby, tak já jsem ten text u obrázku změnila, snad se ti teď bude více líbit.

    zuzi, oni u toho obrázku psali, že se u toho měští policajti nechali vyfotit, než to rozbili, takže to je foto z jejich vlastního zdroje.

    Kamio, myslíš, že že to kachna? A kde má nožičky?

    OdpovědětVymazat
  24. Mod,vysochám obojí :)))

    OdpovědětVymazat
  25. zuzi: Neviem prečo, ale napadol ma slogan \"Dva v jednom\". (preľaknutý úsmev)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak o tom jsem necetla, jeste ze tu zase ses :))

    OdpovědětVymazat
  27. Jesterko,bez Bary pomoci bysme ani nevidely poradneho kokota:-)))

    OdpovědětVymazat
  28. Lojzo,aby byla zachována velikost všeho, musela by mít Zuzi mnohem více materiálu, než jí současná obleva ponechala. U nás už skoro sníh není, mám velikou obavu, že se slíbeného už asi nedočkáme, co, zuzi? Příroda překazila smělé plány.

    Ještěrko, to je vážně štěstí :-)))))

    Bosorrko, řekla bych, že pořádného kokota můžeš vidět na každém rohu ;-)
    ... a večer v televizi

    OdpovědětVymazat
  29. Báro,nelze nesouhlasit:-) Bohuzel..

    OdpovědětVymazat
  30. Jenze ti jsou spise trapní,nez aby me rozveselili..

    OdpovědětVymazat