Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 17. června 2009

Jak se cítí matka

slavného dítěte

Včera byl velký den!
Od rána jsem se psychicky chystala na tu slávu, která se odehraje v mých milých Pardubicích na Pernštýnském náměstí.
Kdo by si to kdy pomyslel, že zde bude stát Alex na jevišti, kolem spousta lidí a budou jí tleskat za úžasné hudební výkony!
Jako pyšná matka, nemohla jsem si ten zážitek nechat ujít.
Krásně jsme se s Destruktorem nastrojili do svátečního a vyrazili.
Jako zkušený hráč na bicí, Destruktor jistě svou velkou sestru ocení při jejím skvělém výkonu.
Málem jsme zmeškali.
Koncert právě začínal, když jsem si našli to nejlepší místo, abychom hezky viděli.
Nebylo to jednoduché mezi těmi davy.
Orchestr hrál a dělal znamenitou kulisu pro Alexino sólové vystoupení.
Tři skladby jsme museli čekat, než to přišlo. V jednu chvíli vše utichlo a do naprostého ticha se ozvalo Alexino cink, cink - jasný tón jejího trianglu.
Byla to krása!
Skoro se mi chtělo běžet se kouknout do zrcadla, jak mi to sluší jako matce tak skvělé hudebnice!
Ach....

No a teď vážně :-)
Na ten koncert jsme se opravdu těšili všichni.
Kapitán si kvůli tomu i naplánoval služební cestu do Kolína, aby se spojilo příjemné s užitečným.
Destruktor si na trase Pardubice - Kolín a zpět pro sebe objevil další skvělé skluzavky a lezeckou pidistěnu, ze které byl úplně nadšený a když jsme ho těsně před koncertem převlékli za kravaťáka a lva salónů, stihl se ještě zadrobit sušenkami a pokakat.
Dechový orchestr pardubické ZUŠ, kam Alex zapadla naprosto nečekaným způsobem měl  na repertoáru krásné skladby z Tenkrát na Západě, Mission Impossible, směs spirituálů - zkrátka bezva věci na poslech.
A když do toho ještě cinkne Alex na triangl nebo dělá na malý bubínek dusot koňských kopyt po prérii, nemá to chybu.
Kapitán jí koupil krásnou růži, dílem za umělecký zážitek, ale hlavně za tu odvahu, vylézt na pódium.
A nebylo by to celé, kdybych zatajila, jak zase tři blogy dozrály, pukly a setkáním  autorů splnily svoji sociální funkci (nepřesný citát (c) zcr).
Toto velmi příjemné minisetkání se uskutečnilo na Třídě míru v podniku U dvou zmijí. Vyzdvihuji to zde úmyslně, protože je to zahrádka ve dvorním traktu s velkorozpočtově a promyšleně vybaveným dětským koutkem a i dítě, které se rozhodne, že zdrhne, není ohroženo auty ani davy lidí z hlavní ulice.
Sníst v klidu večeři se nám tak s Destruktorem podařilo poprvé od doby, kdy jsem ho nosila jako mimčo v přenosné skořápce autosedačky.
Byl to krásný den a vůbec se nám nechtělo zpátky, jak už to u takových vydařených akcí bývá.
Další koncert bude v září!

P.S. Fotkami doplním, až mi je Kapitán pošle, neb jen on se svým Kanónem se super kanónovým objektivem byl schopen z té tmy jeviště vydolovat nějaký rozumný obrázek. Můj minikompakt opět zklamal, no, hlavně že je malej a mohu ho mít pořád při sobě :-)
 

23 komentářů:

  1. můj minikompakt by tady taky zklamal :).
    každopádně jsem ráda, že se všechno vydařilo.

    OdpovědětVymazat
  2. dewberry,dodnes se musím smát, jak jsem měla foťáček úplně nový a naprosto naivně jsem nechala doma ležet zrcadlovku a šla s tímhle pidimužíkem fotit módní přehlídku! Ale předčili mě naštěstí blázni s fotícími mobily :-))

    OdpovědětVymazat
  3. jo taky mě vždycky pobaví, když někdo s mobilem nebo pidifoťáčkem se pokouší vyfotit něco, na co mu ta pidioptika absolutně nestačí, a navrch když to korunuje bleskem snažíce se tak osvítit scénu i desítky metrů vzdálenou, tak to už mám co dělat abych se nezačal tlemit nahlas :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Po tom jsem vždycky děsně toužila, hrát na triangl!:-))

    OdpovědětVymazat
  5. PJ,já někdy s pidifoťákem také fotím s bleskem na nesmysleně velké vzdálenosti, jen proto, abych ho ošidila. Snímek je pak dobrý, ale kdyby tam ten blesk nebyl, foťák by si dal dlouhý čas a bylo by o roztřesené.
    Se zrcadlovkou je lepší zábava, ale kdo se s ní má pořád tahat.

    Mod, to bylo tak. Alex se líbila panu kapelníkovi a tak jí nabídl, aby s nimi hrála. Jenže co chceš dát o ruky někomu, koho vychovala taková matka jako já, která umí 2 akordy na kytaru a jinak akorát všem hraje na nervy, že? :-))

    OdpovědětVymazat
  6. a co to bylo za slavny bloggery? nebo to nebude radovemu ctenari vyjeveno? ;)

    OdpovědětVymazat
  7. spoon,nemám svolení, ale protože za to částečně můžeš ty, pisnu ti to mailem :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak si teda pripime na ten Alexin umelecký úspech! Cink, cink! - to štrnganie znie skoro ako triangel...

    OdpovědětVymazat
  9. Vou... to zní jako bych o něco přišel...

    OdpovědětVymazat
  10. Taky připíjím... (no už tady popíjíme průběžně celý týden), ale tohle je opravdu hezká příležitost si přiťuknout. Pozdravuj Alex!

    OdpovědětVymazat
  11. Solo na Triangl :-))
    To je ve hre\" Pres prisny zákaz dotýká se snehu\" ,,bajecny.....
    Na fotky se teda jako zvedava zenska mooc tesim :oD

    OdpovědětVymazat
  12. jak ja k tomu prijdu (OPET) figurovat u neceho o cem nemam ani tuseni...?LOL

    OdpovědětVymazat
  13. Galahade,já vím, ta jsi na ten metal, ale tady bylo železa také dost. Tuby, pozouny, trubky, saxofony...

    lojzo, a už tu zase pijeme. Co kdybychom tedy otevřeli to růžové francouzské víno? Konečně!

    Čagi, Alex jsem pozdravovala a děkuje :-). Tak na zdraví a na úspěchy v čemkoliv!

    Cheo, při momentálním vytížení to vidím
    s fotkami tak na příští středu :-).

    Spoon, to je normální :-))))

    OdpovědětVymazat
  14. Baru,ale to je samá mosaz, ne?
    To je jedno - kov, jako kov;-)
    Ale když ten metal zmiňuješ - byl jsem předevčírem na koncertě Motley Crue v Šaška aréně a tam se popraly dvě pořadatelky...

    OdpovědětVymazat
  15. :D ...tak ráda čtu, že se ti daří... vždycky mě to úžasně pozitivně naladí... ;) BTW Ať žije triangl! XD Taky můžu hrát akorát tak na něj... jo a ještě mě nechali zpívat ve sboru, heč... XD

    OdpovědětVymazat
  16. Náhodou, klobouk dolů! Já neudržím rytmus...každý hráč na triangl má přede mnou navrch! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Galahade,pokud se nepraly o tebe tak o co?! :-))
    Metál jako metál, přišel jsi o hodně :-D

    Lindt, mě se vlastě daří pořád stejně, záleží jen na úhlu pohledu a ten teď mám ve stavu \"poloplná sklenice\".
    Na rozdíl od \"poloprázdné\" (c)Kamio.
    Také jsem zpívala ve sboru...nechápu...asi potřebovali aby nás bylo hodně a pak na kvalitě nezáleží.

    Petisee, pokud ti to nevadí v tanci, tak zbytek už je v pohodě a celý život na to nikdo nemusí přijít ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Vynikající! Trianglové sólo! :)) Měli U dvou zmijí terárko? ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Kamio,terárko tam nemají a ani doměnky, že by to bylo dle obsuhujících dívek se nepovrdily :-). Terárko s hroznýšem mají jen v mé oblíbené hospůdce, to byl ten, co jsem o něm tak ráda psala, co galantně nežere těhotné potkanice ;-p

    OdpovědětVymazat
  20. Alex gratuluju k vydařenému koncertu, má můj obdiv, bych v životě na žádné pódium nevlezla! A to ani s trianglem :) U dvou zmijí zní dobře, my tu máme akorát U dvou nervů :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ještěrko,U dvou nervů je hodně dobré! Jak nad tím tak přemýšlím, mám pocit, že jsem někde na podnik stejného názvu už narazila, jen si nemůžu vůbec vzpomenout kde.

    OdpovědětVymazat
  22. Tenhle náš je v Psárech, vedle Dolních Jirčan ;) Ale určitě jich v naší krásné zemičce existuje víc, na to dám krk :D

    OdpovědětVymazat
  23. Ještěrko,tohle bylo někde ve východních Čechách, takže máš pravdu, bude jich více ;-)

    OdpovědětVymazat