Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 7. července 2009

Jasoň červenooký

a jiné splněné sny

Už tady před časem byla debata, na kterou neodkážu, neboť ji nemohu najít, ale šlo o to, že já si ráda sním a že mi to pomáhá překonat špatné časy.
Realisti namítli, že je lepší žít než snít, což měli samozřejmě pravdu a u mě to funguje tak, že si tyhle sny plním ve chvíli, kde přijdou dobré časy a mohu si všeho plně užít.

Tak to bylo i tenhle prodloužený víkend.
Dočasně odložený Destruktor jen umocnil pocit naprosté relaxace, i když přiznám, že poslední den už se mi po něm i po Alex malililinko stýskalo.

A co mě tak nadchlo?
Spousta věcí a dojmů, ale mimo jiné i to, jak se úplnému břídilovi s kompaktním pidifoťákem podaří "ulovit" velmi vzácného motýla

$$OBR410906$$

nebo neposedného dvouplošníka

$$OBR410907$$

Ovšem kromě pár hezkých obrázků, mám daleko více různých prázdných větviček a lístečků, to od toho, jak ne každý hmyzák byl ochoten čekat, až si na něj nastavím foťák a najdu ten nejoptimálnější úhel pohledu.

Proto tímto děkuji všem kytičkám, travinám a skalám, které byly daleko ochotnější pózovat mi tak dlouho, jak jsem chtěla.

$$OBR410905$$

$$OBR410908$$

$$OBR410904$$

$$OBR410909$$

$$OBR410910$$

$$OBR410911$$

A stativ budu klidně nosit i nadále, je krásné čekat na západ slunce.

33 komentářů:

  1. A taky si snim a moc rada :-))
    A prekrasne fotky Baro :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Cheo, to byla taková porce přírody a všeho, že jsem nabitá na dlouhou dobu!!!

    OdpovědětVymazat
  3. No vida:-) ,mohla bys mi někdy ukázat svou sbírku motýlů?:-)
    Nemá to chybu, když je to bez dětí, což?:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Byl jsem rád hostem ve tvém snu...A nejlepší byl stejně ten tatínek s teorií o \"dozrávání\" leknínů, víš který, ten co tvrdil, že napřed jsou bílé a pak zrůžoví. Jen doufám, že nebyl součástí tvého přípravného snění! :-)
    Jo a Pusíky jsem pozdravoval, už, ale ještě nemají zalogováno, asi jsou nadelší dovolené. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Upřednostňuju Drsoně před Jasoni. A taky raději trávu, kytky, potoky a mraky než travičku, kytičky, potůčky a mráčky. No a pokud jde o snění, tak sním prakticky všecko. Kromě vanilkový zmrzliny, koprovky a podobnejch svinstev... :p

    OdpovědětVymazat
  6. Mod,stačilo bez jednoho :-)))

    Mikine, ten lekninový chytrolín bývá zlatým hřebem každého mého snu :-D.

    Teo, to je jen o úhlu pohledu. Klidně ten spot mohl být drsoních, zajebané trávě, která mi na každém kroku způsobovala alergii, třech klíšťatech, málem rozbité hubě a dvou fekálních historkách a nevychovaném asiatovi.
    Stačí si vybrat :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné čtení, Báro, jak se jmenuje Tvá úschovna dítěte - Alex? Taky bych nějakou potřebovala :-)
    ad.6 - jakého asiata máš na mysli? Psa středoasijského nebo zástupce z říše lidské?

    OdpovědětVymazat
  8. Krááása. Jsem rada, ze jiz se tu vice docitam o snech prozitych.. Popis snů neuskutecnelych me tu rozesmutnoval...

    OdpovědětVymazat
  9. krásné fotky a jsem ráda, že si plníš své sny.

    OdpovědětVymazat
  10. JenOsobo - aniž bych zbytečně rýpal, slovo \"optimální\" je superlativ sám o sobě. Patvar, který jste použila, je naprostá hloupost (bez ohledu na ten překlep). Jinak moc pěkné fotky a splnitelné sny..

    OdpovědětVymazat
  11. Sabe,úschovna se jmenuje Alex (1 den) a moje milá chůva (2 dny), kdybch je neměla, mohla bych se jít bodnout.
    A asiat bych jakýsi tatínek s dcerou, který v životě neslyšel o tom, že do prostoru o šířce 60 cm se nevejdou naráz 4 osoby :-)))
    Pejsek by mi nikdy nevadil.

    OdpovědětVymazat
  12. Bosorko,co na to napsat? Já u jsem poslední dobou tak vyučená, že se bojím být nějak extra moc šťastná.

    Ježyš(c) Bohdane, mám tam něco botanického blbě?

    Ahoj Dewberry, tohle léto snad ještě něco příjemného donese. Třeba moře s Alex a mrňousem.

    Skunku, překlep jsem opravila, patvar jsem nechala, ať si užijí i další a vědí, že optimální už nemůže být ještě optimálnější. To je zajímavé, já jsem slovo optimální vnímala spíše ve významu \"ucházející\", což je stav. který se dá ještě zlepšovat ;-). A přitom je to opravdu superlativ.
    Díky.

    OdpovědětVymazat
  13. No já nevím, třeba daňová zátěž se dá optilamizovat do nekonečna, aby byla ještě optimálnější než optimální:-)))

    OdpovědětVymazat
  14. Mod,a tak nějak jsem to myslela i s tím motýlem, pořád to vždycky nebylo ono, až mi někam frnknul :-). Jako ty prachy na daně.

    OdpovědětVymazat
  15. To je jasný jasoň, supr. Nedávno jsem okukovala překrásnou housenku na babiččině kopru, tak doufám, že se z ní vykuklí nějaký hezký motýl, když jsem ji nechala být.
    A kdepak jsi našla tak krásné místo? To je jak z Pálavy. A když rozmázneš tu poslední fotku je z tebe úplný Monet;)

    OdpovědětVymazat
  16. čagi,já tušila, že se někdo zeptá, kde to je, ale že to budeš ty, to by mě nikdy nenapadlo!
    Ten motýl se v ČR vyskytuje jen na jednom místě, tobě skoro za barákem. A teď jdi a chvíli se styď :-DDD

    OdpovědětVymazat
  17. ad 12.Báro, jo jo, to se můžu jít (bodnout).. protože je nemám :-)
    No nevychovaný pejsek středoasiat by Ti asi vadil moc :-) s nima je někdy náročná domluva i normálně - a ne tak, když je nevychovaný..

    OdpovědětVymazat
  18. Jo Barunce se zachtělo motýlka...
    Tak tumáš:
    http://img5.rajce.idnes.cz...58.JPG

    OdpovědětVymazat
  19. Já se v motýlech vůbec nevyznám... za barákem?tak to bude ze Štramberka nebo tak?budu si to muset vygooglit... stydim, stydim, zase něco nevim.

    OdpovědětVymazat
  20. off topicV jedné hospodě v Českých Budějovicích, při objednávce panáka fernetu, ptala se mne servírka: \"A jaký chcete? Drsoň nebo Jasoň!\"

    Až pak mi vysvětlila, že \"normální\" nebo \"citrus\" ,-)

    OdpovědětVymazat
  21. Báro, to nic, to mi jen tvůj jasoň asocioval takovou romantickou chvilku. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jasoň je teda drsoň!! :)) Shodou okolností jsme minulý týden, kdy jsem školil zaměstnance na cosi (pro ně) nepodstatného vyfotil v maličkém pidijezírku v areálu taky leknína! V pondělí byl zavřený a v úterý se otevřel:) Kdo nemá sny, jakoby už umřel.

    OdpovědětVymazat
  23. 18, Sabe,se středoasiaty nemám žádnou zkušenost, asi víš, o čem mluvíš :-). Já jsem hodně tolerantní i k cizím psům, snad toho nebudu někdy litovat.

    Čai, určitě si nemyslím, že bys měla vědět vše, ale tohle je taková rarita, na kterou se sjíždějí lidé ze široka daleka, když se jasoni líhnou, že jsem myslela, že je to pro místní jasné :-)).

    Gombo, Jasoně a Drsoně nalévám už několik let, jsi zvaný!!!

    Bohdane, romantické chvilky jsou vítány, tak příště klidně zas.

    Kamio, těch jezírek je tam více, akorát na Silvestra, když jsi tam pobýval ty, tak asi, mršky, nekvetly :-))
    Další sen je říčka Vydra. Burgas se Alex krutě nelíbil, musíme vymyslet nějakou jinou destinaci.

    OdpovědětVymazat
  24. Galahade,ten tvůj motýlek je velmi neotřelá ozdoba nohy. Super!

    OdpovědětVymazat
  25. Hoj Baru,krasne fotky, moc se ti povedly! jasone bych tedy nepoznala, pac jsem nikdy nemela tu cest. tak priste uz to budu vedet;-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj lexulko,tys mi rozšířila obzor o katamarán (pěkně jsem si početla na katamaránských stránkách), já tobě o jasoně... :-))
    To nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  27. Jejda, já se jaksi nepočítám mezi místní, bo on ten Štramberk je přece jen za pár kopcema. Ale vědět bych to měla, to je teda fakt.

    OdpovědětVymazat
  28. čagi, tak jo,pár kopců ti uznávám :-))))

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkné fotky Báro,arboretum ve Štramberku je takový mikrosvět, pro objektiv nekonečno možností. A což pak večer na Bílé hoře, to je taky něco. A ten jasoň prý bydlí jenom tu, nějak se mi to nezdálo, tak jsem se ptal u odborníků.

    OdpovědětVymazat
  30. Chipmunku,a co odborníci, potvrdili? Večer na Bílé hoře... no třeba někdy, když už se mi nesplnil sen o večeru na Starém Jičíně.

    OdpovědětVymazat
  31. Báro :-)Jasoň nebo Drsoň ;-), vždyť je jedno jak se všechny ty třepetalky jmenujou. Některé jsou vzácnější a některých je hodně, a hodně hodně jich je kousek od nás na jednom ostrově ve Středozemním moři, kdy se v určitou dobu rojí v Údolí motýlů, kde stačí pomalu chodit, posedávat stát a dívat se a ti motýli si sedají přímo na člověka. Chodila jsem opatrně, abych nějakého nezašlápla, ale i zašlápnutých jich bylo dost a jen se dívala okolo na kmeny stromů, keře, pařezy kde všude posedávali a pak jsem roztáhla ruce a oni si na mě nasedali jako vlaštovky na dráty a ani se mi nechtělo dýchat, abych nějakýho neodfoukla....Anebo u nás na zahradě, když nechám padat přezrálé hrušky, přitáhne jejich sladká vůně babočky a mě se nejvíc líbí b.osiková, která je snad náš nějvětší motýl. Z té sladké šťávy jsou tak opojeni, že v houfech posedávají všude na zemi i na bílé fasádě chaty, kde krásně vynikají a nechají mě přiblížit tak blízko, že bych si mohla na ně sáhnout. Ale nesáhnu, pomíchala bych jim jejich barvy na křídlech, setřela bych jejich prach, který je dělá tak krásnými a zkrátila tak jejich krátký život. Říká se, když chceš, aby se vyplnilo přání, pošeptej ho motýlům a ti, protože neumějí mluvit, jej odnesou přímo do nebe. :-)))

    OdpovědětVymazat
  32. Wicky - motýlí žena :-)))To je krásné, jak to píšeš, úplně si to představuji. Ovšem teď se budu vrhat po motýlech a protože nepostojí a nepodedí, nevím, jak se šeptá na vzdálenost pěti metrů, možná to na ně budu muset i zařvat a třeba to ulyší ten, jehož se to týká :-)))

    OdpovědětVymazat