Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 25. srpna 2009

Zvláštně smutný večer

...

Vlastně bych měla být spokojená, šťastná, vše se mi daří, když mě chytí policajt bez světel a bez pásů s úsměvem mě obere jen o 2 stovky, když jedu na STK, stačí mi k projití jen očistit si přední sklo stěrači s ostřikovačem a ještě mi zkušební komisař jako bonus seřídí přední světla, dovolená byla super a víkendový výlet také, ale stejně tu teď sedím a je mi smutno.

Zmizel mi Motoneználek.

Já ho mám ve čtečce, když nepíše, neklikám na něj. Takže to dopoledne objevil Vojta na fóru na motorkáři.cz a zatepla mi to zahlásil a fakt. Není.
Je mi to líto, čtu ho do chvíle, kdy jsem sama ještě blog neměla, někdy od půlky roku 2006 a jeho humor mi opravdu seděl, o tématu ani nemluvě!
Jako mnoho jiných, které čtu, ani on neměl nastavno publikování na hlavní stránce Bloguje, psal si tak "inkognito za bukem", ale čtenářů měl dost.
Bylo nás víc, kdo si rád početl co nového v Motoneználkově.

Možná se zas někde objeví, jen sám bloger ví, co vede jeho kroky k bytí či nebytí.
A já budu čekat, jestli náhodou ve vlnách internetu neuslyším známý zvuk jeho Ducati.

12 komentářů:

  1. Je mi líto,ale toho pána jsem nestihlMrzí ale, že jsem ani z Tvé supr dovolené a víkendového výletu taky nic nestihl. Sečteno, NULA.
    To se důchodcům stává a ještě aby nás tak začali nutit chodit na semaforech na červenou. Sobče !

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba jel na výlet a někde za zatáčkou se objeví se zuby plnými much! :) nesmutni..

    OdpovědětVymazat
  3. Buteo,já ho měl odjakživa v odkazech :-).
    Léto mi utíká, ani nemusím být důchodce, vždyť už padají hrušky a dvakrát jsem pekla švestkový koláč. Což zmačí, že honem si užít ještě sluníčka, než začne foukat ze strnišť...ale to jsem odbočila.

    Petisee, onehdá jel na výlet a po střetu se žlutým psam to rozdýchával hodně dlouho. Tehdy jsme si u něj trochu dělali legraci, že musí dávat pozor, kdo se má bát, že už se neozve.
    Ale tohle je opačně. Motoneználek někde je a jen blog není, to je ta lepší varianta z těch dvou blbých.

    OdpovědětVymazat
  4. Báro, třeba se zas objeví, až to budeš nejmíň čekat.. a bude o to větší radost..

    OdpovědětVymazat
  5. a tady vidíš, Báro, jak bylo nám, když jsi zmizela ty!

    OdpovědětVymazat
  6. Presne tak, Baro!;-)

    OdpovědětVymazat
  7. sabe,trošku doufám, že Motoneználek alespoň nepřestal blogy číst!

    No jo, také mě napadl ten pohled z druhé strany...

    OdpovědětVymazat
  8. báro, on se určitě někde objeví.
    Ale jinak škoda ... já to taky (stejně jako Buteo) nestihla.

    OdpovědětVymazat
  9. Tino,jako jedinému se mu povedlo, že jsem si jeden jeho spot dokonce i opsala a četla si ho, když jsem se potřebovala fakt od srdce zasmát. Je to škoda!

    OdpovědětVymazat
  10. AdminZdravim Vas,

    jsem novy admin bloguje. Koukal jsem na server a uvedeny blog je bohuzel jiz nenavratne smazany. Pokud mate nejake takove dalsi oblibene uzivatele, pak je staci poslat navrh na archivaci blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Milý KLoKu,vítám nového admina a děkuji alespoň za snahu k nalazení Motoneználka.
    To je někdy těžko říci, který blog by bylo třeba archivivat a co napadne jeho majitele a tvůrce. Dny letí, někam chodím velm ráda a ani si neuvědomím, že se může stát a blog ze dne na den zmizí.
    Motoneználek, to byla rána z čistého nebe, však se to probíralo i na serveru Motorkari.cz. Škoda ho!

    OdpovědětVymazat