Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 3. listopadu 2009

Fotky ze svatby

...

Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo.
Od minulého článku článku uplynulo času více než dost, jako kdybych byla v nějakém zrychleném časovém víru. Hlavní důvod je ovšem ten, že jsem čekala, že by mohly nějaké obrázky dorazit od svatební fotografky a já bych pak nemusela s těmi svými nepovedenými na světlo boží. Nestalo se tak, takže jsem vybrala jen takový zlomek. S novým kanónem se sžívám pomalu a kostrbatě, hlavně proto, že mu občas kecám do jeho automaticky nastavených hodnot a on to nese velmi nelibě a oplatí mi to rozmazaným obrázkem. Ale já se nevzdávám, určitě se časem jeden druhého naučíme respektovat :)

Obřadní síň olomoucké radnice je opravdu moc pěkná
$$OBR424786$$

Spokojený svatebčan byl pochopitelně ošizen a ve skleničce má matonku
$$OBR424787$$

Nevěsta se chystá k házení kytice
$$OBR424788$$

Díky mnohokrát za nápad vybavit dětský koutek bagříčkem a traktorem
$$OBR424789$$

Nakonec došlo i na taneček
$$OBR424790$$ 

8 komentářů:

  1. Jak ten čas letíNedávno jsi měla vlas celkem krátký

    OdpovědětVymazat
  2. Buteo,Alex je teď čerstvě ostříhaná, měla ty vlasy ještě o dobrých 15 cm delší, koncem prázdnin. I já už jsem z nejhoršího, co se týká padání vlasů, venku, takže si nechávám dlouhé vlasy. Tomu \"ježkovi ze zoufalství\" je naštěstí už konec :-)

    Mod, já vím, že by zde mělo být více úplně jiných fotek, ale já mám velké zábrany v uveřejňování fotek lidí, kteří o tom nemají ani páru, i když sem asi nikdy nepřijdou.

    OdpovědětVymazat
  3. Uzasny fotky:-))
    To je ale krasna Alex :)(doufam,ze s Destruktorkem to JE Alex :) )

    OdpovědětVymazat
  4. Hergot, kdybych chtěl mít někdy svatbu, tak že bych si ji taky udělal v Olomouci? :)

    Každopádně při další návštěvě hanácké metropole dej určitě vědět!

    OdpovědětVymazat
  5. Cheo,Ano, je to Alex, díky :-)

    Sunfreedom, obvykle metropolí proběhnu v nějakém pracovním shonu, ale občas je to i na relax, tak v to případě dám vědět.

    OdpovědětVymazat
  6. Ha, jsem původem také z Olomouce a měli jsme tam na radnici také svatbu. Takže vzpomínka potěší :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Caymane,tak to mě těší. Taková vzpomínka je milá, ať ti dlouho vydrží, to, cos tam slíbil ;-)

    OdpovědětVymazat