Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 25. listopadu 2009

Telegraficky

úsměvně

Jedeme si tak s Destruktorem ráno do města a najednou u silnice dva policajti.
Hrklo ve mě jako ve starých hodinách, neboť jsem byla jako vždycky (nepoučitelně) nepřipoutaná.
Celá jsem se orosila děsem, kolik mě to bude zase stát a s hrůzou se k nim přibližovala, už nešlo nic dělat, uviděli jsem je na poslední chvíli.
A zatímco já jsem se sevřeným žaludkem jela vstříc zkáze své peněženky, Matýsek nevzrušen, z nadhledu výše posazené autosedačky, koukl na policajty a v pohodě pronesl: "Průvodčí bez vláčku, vidíš?"
 

...

...

...

...

P.S. Projeli jsme bez ztráty kytičky, řešili něco jiného.

18 komentářů:

  1. Nepřipoutaná TY TY TY !!!!!
    Průvodčí bez vláčku :)).

    OdpovědětVymazat
  2. \"Průvodční bez vláčku\" je geniální hláška :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Možná klika, že vás nezastavili. Kdoví, co všechno by ti dva Matýskovi ještě mohli připomínat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. připoutat se je to první, co bys měla udělat po dosednutí do auta... teprve pak můžeš strkat klíč do zapalování a další věci...
    Nemusíš hned bourat (kde by následky pro tebe byly zcela fatální), ale stačí když to před tebou někdo zadupne a ty budeš muset to zadupnout taky... žebra naražený na volantu tě možná pro příště o nutnosti pásů poučej...

    OdpovědětVymazat
  5. Super hláška, v tomhle se mi děti líběj :) Já jsem vycepovaná z autoškoly, že po dosednutí do sedačky se ihned poutám...

    OdpovědětVymazat
  6. Nechci bejt nějaký moralista, chytrák a \"všechnovím, všechnoznám\" ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že pásy jsou fakt dobrá věc - a pokud jsou v autě airbagy, vůbec bych se nad tím nezamýšlel a poutal se furt. Nejsem technik a nevím, při jaké energii nárazu se airbag aktivuje, ale asi to moc nebude, rozhodně ale vystřelený airbag stačí k tomu, aby řidiče zabil, pokud nemá pásy. Já pásy měl, airbag báječně zafungoval, ale i přes to jsem měl rozdrcený nos, puklou lebku nad levým okem a přeraženou čelist. Bez pásu bych měl asi nos na druhý straně hlavy:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Báro!Myslím, že ho naučím hlášku: \"Připoutaná, seš?\"
    Jinak průvodčí bez vláčku jsou skoro jako Tchibo letušky, nezdá se ti? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Cheo,nóóó ;-)

    Mod, takhle mě teď baví každou chvíli :-)))

    Bohdane, nebezpečí, že jim něco napovídá se teď bude zvětšovat s věkem s větší slovní zásobou.

    PJ, stalo se mi před 4 roky, že do mě napálil zezadu trouba v audině a to byla šlupka nejprve hlavou do volantu a pak druhá rána dozadu o opěrku, skončila jsem v poloze ležmo na zádech. Připoutaná. Ale to není argument na mou obhajobu, to jen tak, že pásy nejsou samospasitelné.

    Sejra, tobě věřím, že víš, co mluvíš. Už jsem to slibovala jednou, že se polepším a od té doby se to fakt zlepšilo, ale ještě na sobě budu pracovat :-)

    No jo, Ještěrko, když já už mám po autoškole nějak moc dlouho :-)))

    Mikine, jo to sedí, ale v Tchibu to prospal, tak neví, že to byly letušky bez letadla :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Co me desi uplne nejvic,jsou nepripoutany deti a bez sedacek.My jsem v tomhle strasne nekompromisni,proste holka jeden cas vyvadela,ze pripoutana a v sedacce nebude,nasledovala vycitka do tchyne,ze tu nebohou holcicku skoro tyrame a ja jsem docela rada,ze ukazuji tu strasne smutnou \"reklamu\",jak se to miminko zabije o predni sklo.Podle me ,at si dite rve a hulaka,ale pripoutany BUDE!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné.. :-)Taky s malou nediskutujeme o pásech a přilbě. Mě manžel nepřipoutanou či na kole bez přilby taky nenechá. Myslím, že výhody převáží nevýhody a hrozba ztráty nejbližší bytosti je dostatečný strašák.

    OdpovědětVymazat
  11. Cheo,nikdy v životě jsem ještě nejela s malým, že by nebyl upoutaný v autosedačce! To mě děsí také, nechápu, jak jsme mohli jezdit kdysi, když dětské autosedačky nebyly.

    Bosorko, ne že bych jezdila nepřipoutaná stále, ale občase se v tom frmolu stane... musím to víc hlídat ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. :-) no vidím, že průvodčí bez vláčku je pěkná věc, ovšem na prdel Ti dali kvůli pásům pěkně :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem samozřejmě za děti připoutané v sedačkách, ale můžu říct, že nám nemotorizovaným to občas docela zavaří. Když jsme u babičky na venkově a potřebujeme na pohotovost, nebo vrátit se domů s dítětem po horečkách, protože ho nechceme vláčet vlakem, nestačí shánět hodného řidiče, ale i sedačky. Zatím jsme naštěstí vždy sehnali obojí.
    Vlastně by mě docela zajímalo, jestli existují taxislužby s dětskými sedačkami.

    OdpovědětVymazat
  14. SAbe,no jo, navíc to na mě má výchovné účinky. Zajímavé je, že když jedu s někým a musím sedět vzadu, přivazuji se vždy, nerada bych zabila toho před sebou.

    Valkil, ano, texikáři na to dnes už také pamatují, ale musíš to říct při objednávání. Standardně ji sebou asi nemívají.

    OdpovědětVymazat
  15. Ad 15 - já myslela, že něvěříš dotyčnému řidiči, co Tě veze :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Já to tušil, že má talent jaxviňa:-) Už bys mu pomalu měla založit vlastní blog!

    OdpovědětVymazat
  17. Sabe,většinou důvěřuji tomu, kdo mě veze. Poslední dobou se občas bojím s taťou, protože vím, že nic nevidí.

    Kamio, to je jinak, on se tady ten můj blog postupně změní v jeho :-))

    OdpovědětVymazat