Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 1. dubna 2015

Velikonoční masakr

veselé Velikonoce všem!
Za oknem chumelí a nikdo už se ani nedivíme, vždyť před dvěma roky jsme na velikonoční neděli pletli kocary, barvili vajíčka a naše děvčata mezitím venku koulela ze sněhu velikonočního zajíce (vlastně zajuláka).
Hned po ránu mě rozesmálo lojzovo mládě krásnou hláškou: Je super, že už máme letný čas – aspoň sa môžeme o hodinu dlhšie sánkovať! 
To by nemělo zapadnout :)

A teď ten aprílový masakr: 




15 komentářů:

  1. Žádám vysvětlení! Co to... na té prostřední fotce... co to s nima dělaj? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jirko*, přece autor naznačí a obecenstvo si domyslí :-p
    Ale rozesmál jsi mě, to se musí nechat :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají nohy,,, ale přišli o vejce :-)

      Vymazat
    2. Chudáci :(... a takovou měli na začátku radost

      Vymazat
  3. Ta hláška je fakt super. Tu by měl použít Zdechovský v tom eulamentu, když tam teď proti střídání času bojuje.
    Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milane, já už ani nevím, jestli mi ten časový posun má vadit nebo ne... Pamatuji se, když se s tím začalo, jaká to byla sláva, co to bude za úspory a najednou nic, děláme to zbytečně...

      Vymazat
    2. navíc kvůli tomu občas blbnou sluneční hodiny...

      Vymazat
  4. Teda to je masaker! 8-O
    Našťastie už je po sviatkoch a ja môžem s radosťou konštatovať: Nachodil som sa dosť, ale stále mám nohy aj vajcia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Tak to jsem ráda. U nás je bilance stejná :-)

      Vymazat
    2. hahaha! to je dobre! ja som sa tiež nachodila dosť, prevažne tak vyše kolien v snehu. vajcia mám chladničke, a som spokojná ;-)

      Vymazat
    3. Tady už moc sněhu není, v Velikonocích několikrát za den spadaly hustě vločky vzhledu polystyrénových kuliček a na úterý přes noc pěkně mrzlo. Poprvé v životě jsem viděla, jak fialky mrazem zbělaly, jeden den fialové, druhý den bílé s fialovými prostředky...
      SV, kde jsi chodila, že bylo sněhu po kolena?

      Vymazat
    4. chudátenká fialky, tie sa asi moc nepotešili. nič také som ešte nevidela.
      som bola kúsok hore na sever a kúsok dozadu v čase, vyzeralo to tam ako vianočná rozprávka ;-)
      http://empepa.net/2015/04/05/tatry-predvelikonocni/#more-13009

      Vymazat
    5. To je úplně jiný svět, než tady dole! Krása. V takové přírodě opravdu musí být turista pokorný.

      Vymazat
  5. Ty jsi Barunko teda pořádná drsňačka! Necháš dva pochybný individua, aby přepadly vajíčka a sebraly jim nohy! Kdo by to do tě řekl? :-o U nás přišel o Velikonocích o život čokoládový Darth Vader a jeho brácha, ale já jsem to nevyfotila, protože jsem u toho ani nebyla. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, drsná to já sem! :) Čokoládoví dortové jsou ohrožený druh, to potvrdí v deseti domácnostech z jedenácti.

      Vymazat